Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: در دهه های اخیر شاهد ظهور فرقه های منحرف و ضاله بسیاری در جهان اسلام بوده ایم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: فلسفه فعالیت این فرق منحرف را سازندگان و بانیان آن تعریف می کنند، این فرقه ها به دنبال ایجاد چندصدایی بین مسلمین و کمرنگ کردن انسجام جهان اسلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم اهل سنت تأکید کرد: در میان فرقه ها و گروهک های تروریستی خطر جریان های فکری بسیار خطرناک تر و عمیق تر است، این فرقه ها با برنامه های خزنده خود اهداف فرهنگی و عقیدتی بلندمدتی را دنبال می کنند، بنابراین تقابل با این نحله های عقیدتی و فکری کاری بسیار پیچیده است.

ماموستا غلامی گفت: از سوی دیگر منابع مالی و حمایت های این جریانات فکری بسیارند، به طوری که چند کشور به صورت همزمان کمک های مالی، فکری و... را به جریان ها می دهند و همین امر باعث خطرناک بودن فعالیت آنها در جهان اسلام شده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین عنوان داشت: فعالیت جریانات تکفیری، سلفی، وهابی، مکتبی و... تنها گوشه ای کوچک از تلاش استکبار برای جلوگیری از وحدت مسلمین است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه علمای دین در مقابل این فرقه های ضاله و منحرف وظایف بسیار سنگینی برعهده دارند، خاطرنشان کرد: علما، روحانیون و مبلغین دینی اهل سنت و اهل تشیع باید نخست ساختار این فرقه های را به خوبی بشناسند و در ادامه هویت اصلی و شیطانی آن را برای مخاطبان که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند، افشا کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت قصرشیرین شیعه وسنی جریان های تکفیری فرقه ها اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جنگ اقتصادی تحریم و تورم هم دارد، ایران اسلامی با صبر و شکیبایی به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار محمد زهرایی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد اظهارداشت:اردیبهشت سال 72 بود که فرمان امام برتشکیل و راه اندازی نهادانقلابی بسیج سازندگی به گوش همه مردم رسید.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی از معدود دستگاه‌های اجرایی است که دو مولفه کاملا متمایز نشبت به دیگر سازمان‌ها دارد اول اینکه در زمان تشکیل مانند دیگر سازمانها روال مرسوم تشکیلات یک ارگان را طی نکرد و شخص ولی امر مسلمین جهان دستور مستقیم به تشکیل و راه اندازی آن داده بودند بدون هیچ کمیسیونی و دوم اینکه بسیج سازندگی برخاسته از مردم است یعنی گروه های جهادی خود جوشی که از همان زمان پای کار بودند و به مناطق محروم کشور عظیمت می‌کردند.

سردار زهرایی درباره اینکه غزه مینیاتوری از نهضت عاشوراست، خاطرنشان کرد: در غزه صبر، قیام برای خدا و جانفشانی در راه حق  و هزینه دادن دیده می‌شود  و در نهضت عاشورا یعنی خون دادن؛ ما نیز در جنگ اقتصادی مولفه‌های نبرد با شمشیر را باید رعایت کنیم، جنگ را جبهه استکبار توسط رسانه‌ها به پیش می‌برد، نبرد جبهه حق و استکبار نبرد خون و شمشیر است بنابراین در این نبرد باید هزینه داد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هم مولفه‌های نبرد با شمشیر را باید رعایت کنیم، افزود: جنگ را جبهه استکبار توسط رسانه‌ها به پیش می‌برد، نبرد جبهه حق و استکبار نبرد خون و شمشیر است و در این نبرد باید هزینه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه با بیان اینکه در امور فطری و حق طلبانه نباید اسیر مذهب شویم، افزود: طوفان الاقصی بیداری ملت‌ها را سبب شد و عملیات وعده صادق، سبب خیزش دانشجویان دیگر کشورها شد.

سردار زهرایی باتوجه به اینکه 45 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و حداقل 60 کشور با ما دشمنی مستقیم داشته و هنوز دارند، اما هیچگاه پیروز نشده اند؛ همه موفقیت‌ها به  این دلیل است که ملت ایران  با مدیریت و راهبردهای رهبر حکیم و فرزانه به رسالت‌های خود عمل کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جنگ اقتصادی تحریم و تورم هم دارد، ایران اسلامی با صبر و شکیبایی به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است.

وی اظهارکرد: هم اکنون در کشور 30 هزار صندوق قرض الحسنه وجود دارد که بیش از یک میلیون و چهارصد هزار عضو دارد و 2000 تعاونی اشتغال زا در حال حاضر فعال هستند؛ 40 هزار میلیارد ریال گردش مالی صندوق‌های قرض الحسنه است و یک میلیون و 400 هزار خانوار، هم اینک مشغول تعاونی های اشتغال زا و صندوق‌های قرض الحسنه هستند.

گفتنی است؛ همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی  با حضور بیش از هزار نفر از کارآفرینان عرصه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد،در حاشیه این مراسم برای اولین بار در کشور از شناسنامه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال رونمایی شد و از 23 نفر از کارآفرینان برتر استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • داوطلب شدن ۲۰ هزار خانوار در تیم‌های یاس / فعالیت ۲۰۰ مرکز توان‌بخشی در هلال‌احمر
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • کنگره صهیون‌ستیزی
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی