Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:09:12 GMT

اشکرینیار در تمرینات اینتر؛ PSG منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۱۵۲

اشکرینیار در تمرینات اینتر؛ PSG منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن علاقه بسیاری به جذب اشکرینیار دارد و مذاکرات برای خرید این بازیکن از مدتی قبل آغاز شده است. 
روز گذشته بعضی از منابع ایتالیایی مدعی شده بودند که باشگاه فرانسوی خواهان کاهش قیمت مدنظر این باشگاه ایتالیایی برای فروش این مدافع است اما مدیران میلان در جلساتی که داشتند اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 70 میلیون یورو به این انتقال رضایت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ین بازیکن اهل اسلوواکی صبح امروز به مجموعه تمرینی اینتر رفته و در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر شده تا تیمش را همراهی کند. او در حال حاضر دچار مصدومیتی است که در پایان فصل گذشته به گریبانگیرش شد و امروز نیز تمرینات سبکی انجام داد تا روند درمانی خودش را طی کرده باشد. 


با این حال به نظر می‌رسد که دوران حضور او در تمرینات پیش نراتزوری چندان طولانی نباشد، چرا که مدیران این باشگاه این هفته جلسه‌ای با مدیران پی اس جی دارند و بسیاری از منابع نزدیک به این دو باشگاه معتقد هستند که توافق نهایی به احتمال زیاد در همین جلسه انجام خواهد شد. 
پیش از روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و همچنان سایت خبری کالچومرکاتو مدعی شده بودند که این دو باشگاه در مراحل پایانی مذاکرات هستند و شاید حتی اینتر برای فروش این بازیکن و بهبود شرایط مالی خودش حاضر به تخفیف ناچیزی به باشگاه فرانسوی هم بشود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا میلان اشکرینار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد