Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:48:02 GMT

۲ مامور انتظامی شهرستان فارسان به شهادت رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۲۵۰

۲ مامور انتظامی شهرستان فارسان به شهادت رسیدند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور با خودرو به سمت استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگانگیر ، تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با استقرار تیم‌های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر ، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریم‌زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

به گفته وی، با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و در تعقیب و گریز ،گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان فارسان در ۳۵کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری انتظامی فارسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری انتظامی فارسان چهارمحال وبختیاری انتظامی فارسان شهرستان فارسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه