Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اجرای آیین نذر و قربانی در مراکز نیکوکاری برای تأمین گوشت مورد احتیاج نیازمندان در عید قربان اظهار کرد: علاوه بر ادارات کمیته امداد در سراسر  استان، بیش از  ۳۶۰پایگاه و مرکز نیکوکاری در محله‌های مختلف آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم خیراندیش استان یزد در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قربانی کردن ازجمله سنت‌های حسنه اسلامی است که فضائل، آثار و نتایج فردی و اجتماعی مهمی بر آن مترتب است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: افزایش مشارکت نیکوکاران در روز عید سعید قربان نقش بسزایی در رونق معیشت نیازمندان دارد.

سلمانی تصریح کرد: استفاده از گروه‌های جهادی و رابطین محلی برای دریافت نذورات قربانی، برقراری ارتباط با محل‌های ذبح دام، توجه به مبانی فقهی شیعه و اهل سنت پیرامون نذر و قربانی متناسب با مقتضیات فرهنگی و بومی، پیش‌بینی سردخانه و خودرو یخچال‌دار برای نگهداری و حمل گوشت‌های قربانی،  از جمله برنامه‌های موردنظر در مراکز نیکوکاری سطح استان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۲۵هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند که از این تعداد ۱۲هزار سالمند و شش هزار یتیم هستند.

معاون کمیته امداد یزد در پایان با بیان این‌که مردم نیکوکار با هر توان مالی می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، گفت: شیوه‌های پرداخت غیرحضوری نذورات نیز برای مشارکت در این امر خداپسندانه فراهم است و مردم نیکوکار استان دارالعباده می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# ، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و یا مراجعه به سایت emdad.ir نذر خود را ادا کنند و همچنین تلفن ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به مردم شریف استان می باشد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون کمیته امداد یزد قربانی استان یزد سلمانی نذورات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه