Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ تیم بازیکنان خوبی جذب کرده و با این نفرات منتظر هستیم تا دوباره قهرمان شویم.

حامد کاویانپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست، در مورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم برای فصل پیش رو اظهار داشت:  تیم به خوبی تقویت شده و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا دیگر تنها منتظر هستیم تا قهرمانی را پس بگیریم و دوباره پرسپولیس قهرمان قاطع فوتبال ایران شود.

وی با اشاره به دلایلی قطع روند قهرمانی‌های پرسپولیس پس از پنج سال افزود: ابتدا بازیکنان خوبی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو از تیم رفتند و پس از آن هم بازیکنانی که اضافه شدند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و جای آنها را پر کنند. در نهایت هم همین مسائل باعث از بین رفتن زنجیره قهرمانی شد.

هافبک اسبق سرخپوشان در رابطه با خریدهای این فصل پرسپولیس تاکید کرد: انتظار از این بازیکنان زیاد است. خوبی این بازیکنان این است که تجربه حضور برای تیم‌های بزرگ را دارند. بیشتر آنها ملی‌پوش هستند و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی هم تلاش می‌کنند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

کاویانپور در رابطه با تغییرات در کادر فنی تیم پرسپولیس هم گفت: مربیان پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و باید از آنها قدردانی کرد. البته یحیی گل‌محمدی مانده و باید کادر او تقویت شود. به طور حتم با تجربه و دانش گل‌محمدی می‌توانیم همچنان موفق باشیم.

وی در مورد حضور مربیانی چون قربان بردیف، مورایس و ساپینتو در فوتبال ایران گفت: در سال‌های اخیر مربیان ایرانی ثابت کردند چیزی از خارجی‌ها کم ندارند با این حال مربیانی که آمدند هر کدام کارنامه خوبی دارند و شاید این موضوع هم کمک کند تا کیفیت بازی‌ها بالاتر برود.

کاویانپور در رابطه با اضافه شدن سید جلال حسینی به کادر فنی گفت: سید جلال واقعا یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در ۲۰ سال اخیر و همیشه در اوج بوده است. او همچنان هم می‌توانست بازی کند اما تصمیمش را گرفته بود. من فکر می‌کنم او مربی باهوشی خواهد شد و حضور او در کادر فنی اتفاق خوبی است. باید قدر سرمایه‌هایی مثل او را بدانیم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدحسین کنعانی زادگان ، باشگاه پرسپولیس ، سید جلال حسینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد احتسابی رئیس هئیت مدیره و مجری خدمات فرودگاهی در نشست خبری امروز خود که در cip فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار شد، گفت:« ما روزها و فصل‌های شلوغ و خلوتی داریم و در نتیجه نمی‌توان گفت روزانه به طور میانگین چند نفر از خدمات cip استفاده می‌کنند، اما در حال حاضر روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از خدمات این بخش استفاده می‌کنند. گفتنی است که در نوروز تعداد پیک مسافران رکورد زد و به ۳هزار و ۲۰۰ نفر رسید.»

او در ادامه در خصوص هزینه‌های استفاده از خدمات cip گفت:« مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر مسافر بین ۵۰ تا ۷۰ دلار است.»

حامد احتسابی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین، مبنی بر اینکه چه اقداماتی در راستای ترویج فرهنگی ایرانی در این شرکت صورت گرفته است، گفت:« ما در این راستا کتابخانه‌ای را در بخش cip فرودگاه امام احداث کردیم و کتاب‌های مختلفی در آنجا گنجاده‌ایم که شامل شاهنامه و سایر کتاب‌های قدیمی ایرانی می‌شود. هر کدام از مسافران می‌توانند این کتاب‌ها را با خود ببرند و محدودیتی برای خرید و پرداخت پول در ازای کتاب‌ها ندارند. ما همچنین سعی کرده‌ایم با شرکت‌های ایرانی قرارداد داشته‌ باشیم و از کالاهای ایرانی استفاده کنیم. در همین راستا دوستان روابط عمومی سعی کرده‌اند که برگزاری مراسم‌های ایرانی از جمله نوروز و شب یلدا را در برنامه خود قرار دهند.»

در ادامه این برنامه مجید باقری، مدیرعامل مجری خدمات فرودگاهی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین، مبنی بر اینکه آیا شرایط اقتصادی سال‌های اخیر بر روی بازار تقاضا در بخش خدمات cip تاثیر گذاشته‌ است، یا خیر گفت:« افرادی که در حال حاضر برای سفر خارجی اقدام می‌کنند، باید در حداقلی‌ترین شکل نزدیک به ۱۸۰ میلیون تومان برای سفر خود هزینه کنند و در این بین هزینه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای قشر هدف این بازار، هزینه بالایی به حساب نمی‌آید و در نتیجه در سال‌های اخیر بازار تقاضا بخش cip دستخوش تغییرات در نتیجه نوسانات اقتصادی قرار نگرفته است.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903936

دیگر خبرها

  • مشکل تازه برای پرسپولیس؛ مدارک پزشکی ارائه کنید!
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)