Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:22:51 GMT

دروازه بان سابق پرسپولیس به ملوان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۶۷۲

دروازه بان سابق پرسپولیس به ملوان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان که فصل آینده بعد از دوری شش‌ساله در لیگ‌برتر حضور خواهد داشت به‌طور رسمی فعالیتش در نقل‌وانتقالات را از روز گذشته با تمدید قرارداد مازیار زارع سرمربی و رضا حیدری دروازه‌بانش آغاز کرد. 

امروز در نخستین خرید رسمی ملوان، ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته فجرسپاسی شیراز که دوران سربازی‌اش را در آنجا سپری می‌کرد با عقد قراردادی به‌مدت یک‌سال به ملوان بندرانزلی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان صادقی (متولد ۱۹ دی ۱۳۷۰ - تهران) یک فوتبالیست ایرانی است که در باشگاه فوتبال فجر سپاسی شیراز بازی می‌کند. 

او فوتبال را از منطقه ۱۹ خانی‌آبادنو شروع کرد. عضو تیم استقلال تهران بود و در سن ۱۳ تا ۱۵ سالگی عضو تیم نوجوانان پاس بوده‌است. او در سال ۱۳۹۳ برای رفتن به خدمت سربازی با تیم ملوان بندر انزلی قراردادی دوساله امضا کرد. 

ایمان صادقی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های متعددی از جمله پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد و همچنین در اکثر تیم‌های شمال ایران از خونه‌به‌خونه بابل گرفته تا سپیدرود رشت، داماش گیلان و همین ملوان نیز بازی کرده است. 

صادقی ۳۰ساله پیش از این دو مقطع در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ درون دروازه ملوان ایستاده بود و پیوستن او به قوهای سپید برای سومین‌بار رقم خورد. 

پس از اشتباهات او در بازی پرسپولیس و سپاهان تعدادی از هواداران به اشتباه به صفحه اینستاگرام ایمان صادقی که همنام اوست و کشتی‌گیر است حمله کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان ایمان صادقی ملوان بندرانزلی ایمان صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس