Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:21:39 GMT

پیش‌بینی سنجش ۱۲۰۰ نوآموز در دامغان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۴۶۷۷

پیش‌بینی سنجش ۱۲۰۰ نوآموز در دامغان

حیدرهایی گفت: پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در دامغان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و این طرح تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش دامغان گفت: در طرح سنجش و ارزیابی، نوآموزان از لحاظ بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد و وزن و دیگر بیماری ها بررسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حیدرهایی  در راستای اجرای این طرح و سنجش نوآموزان، در صورت مشکوک بودن، فرد مورد نظر جهت بررسی دقیق تر وضعیت جسمانی به پایگاه تخصصی ارجاع می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش دامغان گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، با هدف قرارگیری درست در نظام آموزشی و مداخلات به هنگام در امر غربالگری سلامت نوآموزان در پایگاه مدرسه مادر شهر دامغان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج

۱۲۰۰ نفر از اعضای مالباختگان زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج ۳۰ساله دنبال احقاق حقشان هستند اما تاکنون به مطالبه خود نرسیده‌اند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077291 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت