Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی از خریدهای تابستانی خود در مقابل هواداران رونمایی کرد.

منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی تا به اینجا چهار خرید داشته است که امروز اقدام به رونمایی از آن ها در مقابل هواداران کرد.

طرفداری | منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2022 تا به اینجا چهار خرید داشته است؛ اشتفان اورتگا، خولیان آلوارز، ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه امروز اقدام به رونمایی از بازیکنان جدید خود کرد که البته کالوین فیلیپس به دلیل بیماری در این مراسم حضور نداشت. در ادامه تصاویری از رونمایی منچسترسیتی از اشتفان اورتگا، خولیان آلوارز و ارلینگ هالند در مقابل هواداران خود را مشاهده می کنید.

 

اخبار داغ 

بهترین هم تیمی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به انتخاب سایت گل سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟ تلخ و و شوکه‌کننده| پنج دقیقه پایانی دوران فوتبال افسانه‌ای زین‌الدین زیدان زوج مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها؛ پرسپولیس با 36 گل، فصل را آغاز خواهد کرد!​​​​​​​

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم