Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیوستن احسان مرادیان به زردپوشان برزیلی ایران، حسین ساکی و حکیم نصاری قراردادشان را با صنعت‌نفت آبادان تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم صنعت‌نفت آبادان پس از سپردن نیمکت سرمربی‌گری تیمش به رضا پرکاس در حال جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده لیگ‌برتر فوتبال ایران است و پس از ترک چند ستاره‌اش، با بازیکنان خود نیز تمدید می‌کند تا حداقل آنان را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در نخستین اقدام این باشگاه، قرارداد حسین ساکی، مدافع صنعت‌نفت آبادان با این تیم تمدید شد. ساکی ۲۵ ساله از سال ۱۳۹۵ در تیم صنعت‌نفت توپ می‌زند و تداوم حضور وی در آبادان در فصل آینده به هفت‌سال خواهد رسید.

حکیم نصاری، هافبک صنعت‌نفت نیز قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد تا همچنان در جمع برزیلی‌های ایران بماند. هافبک ۳۵ ساله و با تجربه صنعت‌نفت که در تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، سایپا، پیکان و نفت مسجدسلیمان نیز سابقه بازی‌کردن دارد، برای سومین‌سال متوالی و مجموعاً چهارمین فصل دوران فوتبالی‌اش پیراهن صنعت‌نفت را بر تن خواهد کرد.

همچنین روز گذشته احسان مرادیان دروازه‌بان فصل پیش فولاد خوزستان با عقد قراردادی رسمی به صنعت‌نفت آبادان پیوست. مرادیان ۲۷ ساله پس از شش‌سال حضور در فولاد این تیم را به مقصد دیگر تیم جنوبی یعنی صنعت‌نفت ترک کرد تا در فصل بیست‌ودوم درون دروازه این تیم بایستد.

کد خبر 587213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صنعت نفت تیم فوتبال فولاد خوزستان استقلال خوزستان سایپا تیم فوتبال پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد