Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عابدینی در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه دین تنها منادی عقلانیت، حریت، کرامت انسانی، عدالت و علم است، اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی در ایران بازخوانی دین حقیقی و اسلام ناب محمدی است که در عصر ما اتفاق افتاد و مورد استقبال همه فرق و ادیان قرار گرفت و وظیفه ماست که انتقال دهنده پیام های خدا، قرآن، پیامبر اسلام و دین به گوش مردم در سراسر جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان با اشاره به جایگاه اخلاق انسانی و اسلامی در دین مبین اسلام گفت: اخلاق انسانی و اسلامی میوه ای است که بر شاخساران شجره طیبه دین می روید، دین و فطرت توامان هستند چنانچه که دین و عقل. فطرت انسانی تغییر نمی کند و عقل در بستر و فضای فطرت رسالت خود را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) عصاره همه پیامبران خدا و دین اسلام طبق قرآن کریم، دینی برای همه مردم است اظهار داشت: هم پیامبر و هم دین اسلام برای همه عالم رحمت هستند.

آیت الله عابدینی در ادامه گفت: مقاومت اسلامی، بیداری همه جانبه و پایداری هست که همواره در همه جای دنیا هر روز بروز و ظهور بیشتری پیدا می کند، در پیش بینی قرآن، آینده جهان از آن مستضعفان زمین خواهد بود و به دست صالحان اداره خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ملل با دین پیوند خورده گفت: هر خرده فرهنگی به مبادی دین برمی گردد و این جشنواره با رویکرد فرهنگی خود باعث آشنایی مردم مختلف دنیا با فرهنگ های مختلف می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان در پایان گفت: مومنان یاوران و پشتیبانان یکدیگرند و شما یاوران خدا هستید که با اتحاد و انسجام برای صلح و مقابله با کفر و استبداد به پاخاسته اید و فرهنگ ها شما را به هم می پیوندد.

همچنین در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان و لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه جشنواره فرهنگ ملل بازدید کردند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین دانشگاه امام فرهنگ ملل انقلاب اسلامی آیت الله عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم