Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته جاری اعلام خواهد شد، اما متأسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خودشان برای آن، زمان تعیین کردند که سبب ایجاد توقع در مردم شده است.

به گزارش ایمنا، طیبه حسینی اظهار کرد: برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته در اخبار منتشر شده از واریز یارانه در بیستم تیرماه خبر دادند که ما اعلام کردیم تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه نداده است، خبرهایی که داده می‌شود، صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای منتشر نکند، اخبار واریز یارانه‌ها صحیح نیست و تنها مرجع رسمی درباره واریز یارانه، اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌هاست، اما متأسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خودشان زمان پرداخت یارانه را بیستم تیرماه اعلام کردند و این توقع را برای مردم ایجاد کردند که قرار است بیستم ۲۰ تیرماه یارانه واریز شود.

حسینی درباره واریز یارانه‌های تیرماه گفت: زمان واریز به صورت قطعی مشخص نیست و اطلاعیه مربوطه این هفته منتشر خواهد شد و از طریق خبرگزاری‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 587244

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زمان واريز يارانه واریز یارانه سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها زمان واریز یارانه تیرماه یارانه 300 و 400 هزار تومانی طیبه حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان هدفمندی یارانه ها واریز یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بناست فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 6090205

دیگر خبرها

  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها