Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید قربان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به خراسان جنوبی ضمن دیدار با جانباز ۷۰ درصد و استاندار خراسان جنوبی، نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار را افتتاح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار نیز با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند گشایش یافت که با 200 غرفه تا 24 تیر ماه عصرها از ساعت 17 تا 22 به روی علاقه‌مندان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه افتتاح نمایشگاه "ایده، خانه و فن‌بازار" در بیرجند افزود: برنامه تامین اعتبار برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی بانوان به‌صورت ویژه در دستور کار است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: توانمندهای بسیار خوبی در این نمایشگاه از بانوان استان خراسان جنوبی مشاهده کردم و با وجود اینکه زمان آمدن ما و هماهنگی دیر انجام شد اما همه بانوان با شوق و انگیزه بالا در این نمایشگاه از شهرها و روستاهای مختلف حضور یافتند.

نشست با بانوان نخبه و کارآفرین و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های امروز خزعلی در مرکز استان است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر به خراسان جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با جانباز 70 درصد و استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

انسیه خزعلی امروز در آغاز سفر دو روزه به خراسان جنوبی در منزل "ایمان بنیادی" که در حادثه بمب‌گذاری مسجد علی بن ابی طالب شهر زاهدان به دست عوامل تکفیری در سال 1388 به درجه جانبازی نایل آمد، حضور یافت.

معاون رئیس جمهور: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه بانوان اجرایی می‌شوداستاندار خراسان جنوبی از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان بازدید کردعدم توجه به نمایشگاه بین المللی یکی از ضعف‌های استان خراسان جنوبی است

عکس از امیر حسین رادنیا

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی