Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی عصر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هر آنچه برای بانوان این کشور هزینه شود در واقع یک نوع سرمایه گذاری حقیقی برای خود بانوان و فرزندان تحت تربیت آنان است.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از آسیب‌ها به سمت زنانه شدن حرکت کرده و جامعه بانوان را نیز درگیر کرده است، بیان‌کرد: نمونه این آسیب‌ها اعتیاد و استفاده از دخانیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی با اشاره به اینکه با توجه به بحث اعتیاد باید نسبت به ایجاد کمپ‌های موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ ویژه بانوان در خراسان‌جنوبی اقدام شود، گفت: طلاق و به تبع آن کاهش آمار ازدواج از دیگر آسیب‌هایی است که جامعه بانوان را درگیر کرده است.

وی اظهار کرد: آموزش پیش از ازدواج و آموزش حین ازدواج و آموزش در چهار سال اول ازدواج باید تکمیل شود تا شاهد کاهش آمار طلاق باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با تشکر از اهتمام ویژه مسئولان استانی به موضوع زنان بیان‌کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در خراسان‌جنوبی از نظر معادن، پتانسیل‌های مادی و بیش از آن نیروی انسانی نخبه وجود دارد.

خزعلی یادآور شد: در میان جامعه زنان نیز افراد نخبه و توانمند کم نیستند که امیدواریم بتوانند استعدادهای خود را در بخش‌های کارآفرینی، علمی، فرهنگی و آموزشی نشان دهند.

کد خبر 5535115

منبع: مهر

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیرجند عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه ویروس کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه سنندج خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل حجاب و عفاف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند