Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@16:01:12 GMT

خرید از چین بصورت مستقیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۴۵۰

خرید از چین بصورت مستقیم

بزرگترین اقتصاد متکی بر تولید و صادرات چین است، شاید شما هم به فکر خرید از چین جهت کسب و کار خود و یا خرید شخصی باشید، به علت تحریم ها و مشکلات بین المللی امکان خرید و ارسال مستقیم از علی بابا و علی اکسپرس و سایر شرکت ها، کارخانه ها و .. از چین نیست، اما ما برای اولین بار یک سامانه یکپارچه خرید و رهگیری سفارش شما را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه خرید یک عدد و شخصی باشد چه تجاری یا صنعتی!

خرید از چین چه بصورت تکی و چه به صورت عمده دارای فوت و فن های خاص خود است، جمبوجت با کوله باری از تجربه و داشتن یک دفتر مستقل در کشور چین با مجوز های دولت این کشور امکان واردات از چین را سهل و آسان کرده است،حال یک سفارش تکی باشد یا یک سفارش عمده، یک پوشاک باشد تا قطعات صنعتی پیشرفته همه بصورت حرفه ای برای شما انجام می شود.

                                                                                                           

آیا خرید شخصی از چین امکان پذیر است؟

بله خرید از چین بصورت شخصی نظیر خرید پوشاک، لوازم الکترونیک و ... به راحتی قابل انجام است و شما به راحتی می توانید به وسیله جمبوجت از 7-20 روز آن را درب منزل خود بدون هیچ دردسری دریافت کنید.

همچنین شما قادر به رهگیری دقیق بسته خود هستید.

بهترین سایت های خرید مستقیم از چین

اگر سفارش تکی دارید بهترین سایت علی اکسپرس دات کام است راهنمای خرید از علی اکسپرس کلیک کنید.

و اگر دنبال خرید عمده و یا قیمت های پایین تر و ارتباط با تولید کنندگان و کارخانه های چین هستید سایت علی بابا Alibaba.com بهترین سایت است، راهنمای خرید از علی بابا کلیک کنید.

 

هزینه خرید از چین

شاید بپرسید هزینه واردات از چین و خرید از این کشور چقدر است؟

اگر شما بخواهید خرید بصورت تکی انجام دهید باید دقت کنید که حداقل هزینه یک کیلو برای شما محاسبه خواهد شد.

بصورت نرمال هزینه حمل سریع هوایی از چین به ایران و ترخیص و تحویل آن به شما معمولا بین 30 - 100 درصد ارزش کالای شما هزینه خواهد داشت.

شما از بخش محاسبه هزینه های خرید در جمبوجت می توانید به برآورد حدودی قیمت دست یابید.

چگونه می توان خرید از سایت های چینی انجام داد؟

 خوب این یک راه حل بسیار ساده دارد، کافی است که با ورود به سایتهایی نظیر علی بابا دات کام، علی اکپسرس و ... کالای خود را بیابید و سپس لینک آن را کپی کنید و در بخش ثبت سفارش در سایت جمبوجت دات کام قرار دهید تا خرید برای شما انجام شود، در نظر داشته باشید  ( نحوه کپی کردن لینک محصولات در اپلیکیشن علی بابا و علی اکسپرس = از گوشه سمت راست بالا بر روی سه دکمه لمس کنید، سپس از پنجره باز شده گذینه Share  بزنید سپس دکمه کپی را لمس کنید لینک کپی شده است!) حال وارد سایت جمبوجت شوید سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید و با ورود به سیستم به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

حمل از چین به ایران و یا از چین به دبی چگونه است؟

شاید شما نیاز به سرویس خرید و حمل به دبی یا ایران را داشته باشید، به راحتی می توانید مقصد خود را مشخص کنید و این دو سرویس را از جمبوجت نیز دریافت کنید.

در نظر بگیرید حمل سریع از چین به ایران و دبی از طریق پرواز اکسپرس انجام شده و با انجام کلیه  امور قانونی آن شما درب منزل آن را دریافت می کنید.

صفر تا صد کار با شماست؟

جمبوجت با پیگیری و خرید برای شما کلیه فرایند های آن را انجام می دهد و بصورت کلی سرویس منحصر به فرد Door To Door  ( به معنای خرید و تحویل بسته شما درب منزل شما) انجام می دهد.

تماشاخانه ببینید| نبرد شگفت‌انگیز خفاش و عقربی که سم‌اش انسان را از پا در می‌آورد عید قربان/ مسلمانان ترکیه در جست‌و‌جوی گوشت قربانی/ بسیاری در طول سال قادر به مصرف گوشت نیستند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید از چین علی اکسپرس علی بابا برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • حواله علی پی