Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه تمرین امیدهای آلومینیوم با «محمد خوشکنار» سرمربی این تیم، در مجموعه ورزشی برق باختر اراک برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک ،  سبز پوشان اراکی عصر امروز تمرینات خود را به طور رسمی برای حضور در لیگ برتر امیدهای کشور آغاز کردند.

گفتنی است پیش از شروع تمرین محمد رجاییان مدیر عامل  که به همراه دگیر مدیران میانی باشگاه  حضور داشتند در یک فضای صمیمی با بازیکنان و کادر فنی تیم امید آلومینیوم گفتگو کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاییان در ابتدا  ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان  به بازیکنان و اعضا کادر فنی ، از آنها خواست با تمرکز کامل خود را آماده حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ کنند.

وی افرود : مجموعه  باشگاه  نگاه ویژه ای به تیم های پایه دارد چرا که اعتقاد داریم با سرمایه گذاری در این حوزه می توانیم به یک باشگاه حرفه ای تبدیل شویم .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر امیدهای کشور تیم فوتبال امید آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!