Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@07:29:08 GMT

حمله توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به صعده یمن

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۶۲۴

حمله توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به صعده یمن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ائتلاف متجاوز سعودی امروز یکشنبه در ادامه نقض توافق آتش‌بس در یمن، شهرستان مرزی «شدا» در غرب استان صعده را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داده است.

یک منبع امنیتی یمن به خبرگزاری «سبأنت» گفته که در این حمله توپخانه‌ای یمن، ۱۷ نفر از غیرنظامیان کشته و یا زخمی شدند که وضعیت جسمانی بیشتر مجروحان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگرف شبکه المیادین به نقل از یک منبع پزشکی یمن اعلام کرد که در حمله توپخانه‌ای امروز ائتلاف سعودی به شهرستان شدا، یک نفر از غیرنظامیان کشته شده و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.

ائتلاف متجاوز این تجاوزاتش را در حالی ادامه می‌دهد که آتش بس در یمن از اواسط فروردین ماه جاری به پیشنهاد سازمان ملل به مدت دو ماه اجرایی شد و ۱۲ خردادماه نیز دو ماه دیگر تمدید شده است.

به پیشنهاد سازمان ملل متحد یک آتش بس دوماهه از دوم آوریل (۱۳ فروردین) در یمن برقرار شد که از مهمترین مفاد آن ورود ۱۸ کشتی حامل سوخت به بنادر الحدیده و اجازه دو پرواز رفت و برگشت هفتگی از فرودگاه صنعا بود.

با پایان این آتش بس که بارها از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شد، رایزنی های سازمان ملل برای تمدید دوباره آن آغاز شد و در نهایت فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ۱۲ خرداد ماه اعلام کرد که این آتش بس طبق توافق طرف‌های درگیر در یمن، به مدت دو ماه دیگر تمدید شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ائتلاف سعودی صعده حمله توپخانه ای حمله توپخانه ای سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم

بامداد امروز انصارالله در ادامه تلاش‌های خود برای حمایت از مردم غزه یک پهپاد ام کیو_۹ متعلق به ارتش آمریکا را در آسمان صعده منهدم کرد که این هدف گیری با تعدادی موشک مناسب دریایی انجام شده است.

این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود که به آن اشاره نشده در آسمان استان صعده در شمال یمن سرنگون شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم