Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت براین است که در سفرهای استانی اعتبار ویژه‌ای را به حوزه بانوان اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،«انسیه خزعلی» عصر امروز(19 تیرماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی، گفت: در این سفر ظرفیت ها و توانمندی ها و مشکلات استان احصاء خواهد شد و در حوزه اعتبارات، حمایت های لازم برای تسهیلات در مسیر حرکت بانوان مورد توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رشد حوزه بانوان باعث اعتلای جامعه می شود، افزود: هر آنچه که برای بانوان این کشور هزینه شود سرمایه است و موجب بالندگی بانوان و پیشرفت کشور می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت براین است که در سفرها اعتبار ویژه‌ای را به حوزه بانوان اختصاص دهند، گفت: موضوعاتی مانند سلامت بانوان، ورزشگاهها، پارک های بانوان، ورزش همگانی، توانمندسازی و مهارت آموزی و رشد بانوان و سبک زندگی و مسائل تربیتی از مسائل مهمی است که مورد توجه دولت و در اولویت‌های اعتبارات حوزه بانوان قرار دارد.

 

خزعلی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آسیب هایی مانند اعتیاد و دخانیات که به سمت زنانه شدن حرکت می کند، باید قبل از اینکه توسعه پیدا کند، پیشگیری کرد، گفت: در زمینه کمپ های ماده 15 و 16 اولین حمایت ما خواهد بود.

 

وی گفت: برای کاهش طلاق و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد نیز برنامه های استان حمایت می شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت آموزش پیش و حین ازدواج زوجین به ویژه در مناطقی که سن ازدواج بدلیل رسوم منطقه خیلی پایین است، گفت: آموزش قبل و حین ازدواج یکی از برنامه های جدی معاونت زنان و خانواده است که برای چهار سال اول ازدواج دیده شده است.

خزعلی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوب انسانی و مادی در استان وجود دارد، گفت: امید است با نگاه عدالت محوری که در نگاه رهبری و ریاست جمهور است از توانمندی بانوان در بخش های تولید، علمی، کارآفرینی و غیره استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده حوزه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: آیت‌الله رئیس رئیس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت در دومین دور سفر استانی، بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کنند.

وی افزود: دور نخست سفر استانی آیت الله رئیسی به قم موجب شد دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مهم استان قم اختصاص یابد که در دور دوم هم تلاش می‌کنیم این مسئله ادامه پیدا کرده و کمبود اعتبارات استان برطرف شود.

استاندار قم اولویت دور دوم سفرهای هیئت دولت را تکمیل مصوبات دور اول دانست و گفت: در استان قم هم تلاش می‌کنیم مصوباتی که اجرایی نشده در دور دوم شامل اعتبارات شود.

آقامیری منوریل و فرودگاه را دو اولویت دوم دوم سفر آیت الله رئیسی به قم دانست و اظهار کرد: مرحله اول اجرایی شدن این دو پروژه برطرف کردن مشکلات حقوقی آن است.

وی با اشاره به رصد یک تیم تخصصی بر تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی استان قم در حیطه ارزیابی عملکرد تصریح کرد: در حوزه مصرف انرژی هم این پایش ها به صورت جدی دنبال شده و دستگاه‌هایی که هدررفت انرژی دارند، جریمه می‌شوند.

استاندار قم گفت: خط قرمز مدیریت استان، فساد مالی و اداری است و در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 750078

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد