Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه حسینی اظهار داشت: برخی رسانه‌ها طی روز‌های گذشته در اخبار منتشر شده از واریز یارانه در ۲۰ تیرماه خبر دادند که ما اعلام کردیم تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه نداده، خبر‌هایی که داده می‌شود، صحیح نیست.

وی افزود: تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای منتشر نکند اخبار واریز یارانه‌ها صحیح نیست و تنها مرجع رسمی درباره واریز یارانه، اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خودشان زمان پرداخت یارانه را ۲۰ تیرماه اعلام کردند و این توقع را برای مردم ایجاد کردند که قرار است ۲۰ تیرماه یارانه واریز شود.

حسینی درباره واریز یارانه‌ها تیرماه گفت: زمان واریز به صورت قطعی مشخص نیست و اطلاعیه مربوطه این هفته منتشر خواهد شد و از طریق خبرگزاری‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه واریز یارانه واریز یارانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان

آفتاب‌‌نیوز :

حمید امانی همدانی در مورد یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ یک رقم ۱۴۳ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان قرار داده‌اند و همچنین ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده فرآورده‌های نفتی در جدول تبصره ۸ در نظر گرفته شده که مجموع این دو رقم ۱۶۱ هزار میلیارد تومان خواهد شد که برای یارانه نان در سال جاری اختصاص می‌یابد.

در قانون بودجه ۱۴۰۲ برای یارانه نان در تبصره ۱۴ در بخش هدفمندی یارانه‌ها، در بند ۱ـ۴ـ مبلغ پانصد و شصت هزار میلیارد (۵۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال بابت یارانه نان در نظر گرفته شد.

نیز در بند ۶ تبصره ۱۴ آمده است، ۶ ـ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از حذف یارانه خانواده‌های غیرمشمول حمایت دولت و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده موضوع جزء (۱ـ ۶) این بند را با تخصیص سازمان صرفاً برای تأمین یارانه نان و بابت مستمری خانوار‌های پشت نوبتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور (مبلغ هشت هزار میلیارد (۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال) هزینه نماید.

 قیمت خرید تضمینی گندم از کیلویی ۱۵ هزار تومان پارسال به رقم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در سال جاری افزایش یافته است. 

پیش‌بینی شده امسال بیش از ۱۰ میلیون تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به نرخ تضمینی خریداری شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها