Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم زارع درباره موضع مجلس شورای اسلامی فوتبال نسبت به تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما کم‌هزینه ترین و راحت‌ترین صعود را داشتیم. امتیازات بالایی هم در مقدماتی جام جهانی گرفته ایم. اگر به سمت کارلوس کی‌روش برویم، عقب‌گرد بزرگی داشته‌ایم. او از کلمبیا اخراج شد و با مصر نتیجه نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از این‌ها بگذریم نیز او صبر نداشت و به خاطر طلبش از ما شکایت کرد‌. البته حقش است شکایت کند و حقش را بگیرد اما نه از کشوری که هشت سال همه پای کار او بودند. 

وی افزود: به وزیر، مربیان، بازیکنان و رئیس فدراسیون بی‌احترامی کرد‌. دودستگی و اختلاف ایجاد کرد. کی‌روش با هزینه بسیار بالا تیم ما را به جام جهانی برد. اکنون زمان نداریم که بخواهیم فکر مربی جدید باشیم. اگر می‌خواهیم مربی جدید بیاوریم باید یک مربی ایرانی مثل علی دایی را بیاوریم. یا خداداد عزیزی و همکاران‌شان که برای ما عزت آفریدند که در تاریخ فیفا ثبت شد. 

رئیس کمیته فوتبال مجلس اضافه کرد: امروز دیگر فدراسیون فوتبال ما نباید دنبال این کارها برود بلکه باید خودش با اقتدار تصمیم بگیرد‌. کی‌روش حتی به خبرنگاران ما توهین کرده و اجازه نداد از برند ایرانی استفاده کنیم. بلکه با آل اشپورت قرارداد بست‌. امروز والیبال ما مقتدرانه نتیجه گرفت. کی‌روش با کلمبیا نتیجه خوبی نگرفت و با مصر که دور قبل به جام جهانی رسید، به جام جهانی نرسید. چه گلی بر سر این دو کشور زد؟ از این دو کشور اخراج شد. او اگر بخواهد مجانی هم بیاید ما نباید قبول کنیم‌. 

زارع در گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی، افزود: ۱۱ سال است در کمیته فوتبال مجلس هستم‌ و سه دور با او جلسه داشتم. اگر هم مجانی بیاید وسط مسابقات دست ما را در حنا می‌گذارد و به تفکرات قبلی‌اش بازمی‌گردد. دیدید که رئیس فدراسیون در زمان کی‌روش جرات نداشت اظهارنظر کند. اگر در آرشیو صدا و سیما هم نگاه کنید می‌بینید در نشستی که با رئیس فدراسیون داشتیم به او گفتیم عزت ایرانی را زیر سوال نبر و مقتدرانه با کی‌روش برخورد کن. 

وی افزود: اکنون زمان آوردن سرمربی جدید نیست. اسکوچیچ راحت‌ترین و سریع‌ترین صعود تیم ملی به جام جهانی را رقم زد‌. اگر می‌خواهیم مربی جدید بیاوریم باید در دنیا درجه یک باشد. امروز دیگر بازیکن‌سالاری نیست که بازیکن بگوید کی‌روش بیاید. بازیکنی که قلبش برای ایران می‌تپد، فقط باید بازی خودش را کند. فدراسیون هم باید مقتدرانه عمل کند. در فاصله چهار ماه تا جام جهانی هیچ تیمی سرمربی اش را تغییر نمی‌دهد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال مجلس جام جهانی مربی جدید کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید

وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به 14 میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع پور گفت: برای بار سوم رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید