Web Analytics Made Easy - Statcounter

چه چیزهایی باعث کثیف جلوه دادن خانه هایمان می شود؟ در زندگی خود چگونه شلخته نباشیم ؟ گام اول: از بین بردن شلختگی در اتاق خواب گام دوم: راه کارهایی برای اینکه در آشپزخانه شلخته نباشیم گام سوم: اتاق نشیمن را با چیدمان صحیح مرتب کنید گام چهارم: در اتاق کار شلخته نباشیم گام پنجم: اتاق کودک را از دست بهم ریختگی ها نجات دهیم گام ششم: سرویس بهداشتی و حمام گام هفتم: حیاط و باغچه گام هشتم: انباری فراموش نشود چه چیزهایی باعث کثیف جلوه دادن خانه هایمان می شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بسیاری از پدرها و مادرها از شلختگی فرزندان خود گله دارند و ادامه این روند باعث شده تا شخصی که چنین عادتی دارد به همین سبک بزرگ شده و وارد اجتماع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ناهنجاری که برای شخص تبدیل به یک عادت شده است وارد زندگی زناشویی شده و محیط خانواده خود را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. حال چه شخص مرد باشد و چه زن. این رفتارها با کمی حوصله و کار تمرینی بیشتر به سهولت قابل رفع شدن هستند و اثرات مفید زیادی برای شخص و محیط اطراف وی خواهند داشت.

شلختگی که خود دارای بخش‌های مختلفی است و از جنبه‌های فردی و اجتماعی برخوردار است، به نوعی بی‌نظمی و عدم رعایت اصول محسوب می‌شود. شلختگی متضاد نظم و ترتیب است. برای این که شلخته نباشیم باید مرتب و منظم باشیم. به همین منظور ما قصد داریم پاسخ سوال چگونه شلخته نباشیم را با راه حل عملی در خانه توضیح دهیم.

در زندگی خود چگونه شلخته نباشیم ؟

با نظافت دقیق منزل و مرتب نگه داشتن آن به راحتی جلوی شلختگی گرفته خواهد شد. اکنون قصد داریم کاری کنیم که دیگر شلخته نباشیم. توضیح مختصر این که برای این که هیچ نقطه‌ای دارای بی نظمی در خانه وجود نداشته باشد ما هر منطقه از خانه را تشریح کرده و برای حل نامرتب بودن آن توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

گام اول: از بین بردن شلختگی در اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین مکان‌ها در زندگی شخصی افراد است. با در نظر گرفتن این که بر اساس علوم روانشناسی محیط بر انسان تاثیر می‌گذارد، تاثیر اتاق خواب در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. به همین منظور مهم است که اتاق خواب را همواره تمیز و مرتب حفظ کنیم تا نقش آن بر روی خلق و خویمان دیده شود. ابتدا به سراغ مهم‌ترین قسمت سرویس خواب، یعنی تخت خواب می‌رویم.

شلختگی از زمانی در اتاق خواب شروع می‌شود که از خواب بر می‌خیزید، ولی تخت را مرتب نکرده از اتاق خارج می‌شوید. مطمئن باشید در بدترین حالت مرتب کردن تخت خوابتان حدود دو دقیقه یعنی صد و بیست ثانیه از شما زمان خواهد گرفت! پس با مرتب کردن وسایل خواب تخت خود (که شامل پتو یا لحاف، روتختی و متکاها می‌شود) نظم اولیه را در اتاق برقرار کنید. زیر تخت خواب نیز از نقاط فراموش شده در نظافت‌ها و ترسناکی است که اگر به حال خود رها شود، به خانه اشباح تبدیل می‌شود. هر چیزی که برای آن جایی پیدا نمی‌کنید را زیر تخت هل ندهید. برای استفاده از زیر تخت بهتر است آن را به دو قسمت تقسیم کنید و برای حفظ نظم از کیسه‌های پارچه‌ای برای نگهداری لوازم مازاد کمک بگیرید.

به سراغ کمدهای لباس می‌رویم. برای این که شلخته نباشیم پیش از آن که از اتاق خارج شویم، به جای این که لباس‌ها را به گوشه‌ای پرت کرده و یا روی تخت قرار دهید، لباس‌های خواب خود را درون کمد یا سبد مخصوص قرار داده و یا بر روی جالباسی قرار دهید. همینکار شاید از شما حداکثر سی ثانیه زمان بگیرد، اما دو اثر مفید خواهد داشت. مرتب شدن اتاق و راحتی شما هنگام بازگشت به اتاق و استفاده مجدد از لباس‌هایتان. به مظور ایجاد نظم در کمد لباس‌ها سعی کنید لباس‌های مجلسی را با کاور و رخت آویز در محل جداگانه‌ای نگهداری کنید و سایر لباس‌ها را با دسته بندی مخصوص به خودتان در کشوها یا کمد بچینید. این کار باعث می‌شود به راحتی به هر نوع لباس دسترسی داشته باشید. کشوهای دراور لباس را به منظور دسترسی بهتر تقسیم بندی کنید. این تقسیم بندی مانع از آسیب دیدن اکسسوری‌های شما و حتی گم شدنشان می‌شود.

کف اتاق را نیز به صورت دوره‌ای و زمانبندی کوتاه نظافت کنید و لوازم کوچکی که در کف اتاق هستند را درون سبدی بریزید تا هر شخصی به دنبال آن‌ها گشت، با آدرس مشخص به سراغشان برود. این راه کارها برای اینکه شلخته نباشیم در اتاق خواب بسیار کارساز خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که شما نیز شروع کنید.

گام دوم: راه کارهایی برای اینکه در آشپزخانه شلخته نباشیم

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه و عرشه کشتی خانم‌های خانه‌دار است! و هر چه ناخدا عرشه مرتب‌تری داشته باشد، سکان هدایت خانه روان‌تر به گردش در می‌آید. با توجه به وجود ابزار و لوازم بسیار در آشپزخانه‌های امروزی کوچک‌ترین بهم ریختگی نشان از شلختگی خواهد بود. از سوی دیگر تبدیل شدن آشپزخانه‌های گذشته به مدل‌های آشپزخانه جزیره ای و مدل‌های اُپن آشپزخانه امروزی، این کار را بسیار سخت کرده است. اما با رعایت نکات زیر  علاوه بر جلوگیری از شلختگی، می‌توانید تحسین خانواده و دوستان خود را برای خویش به ارمغان بیاورید.

برای اینکه شلخته نباشیم در آشپزخانه از کابینت‌ها شروع می‌کنیم. معمولا کابینت‌ها محل نگهداری ظروف آشپزی، سِرو و صَرف غذا است. بخش دیگری از کابینت‌ها محل نگهداری مواد غذایی هستند و بخش باقی مانده نیز به محل نگهداری سایر لوازم اضافی تعلق دارد. اگر آشپزخانه شما چنین ساختاری را به خود نمی‌بیند، مطمئنا شلختگی از سر رو روی آن می‌بارد. برای اینکه کابینت‌ها مرتب شوند بهتر است لوازم تزیین و بلوری جات که زیبایی دارند در کابینت های فوقانی جای بگیرند تا در هنگام باز شدن درب کابینت نمایی زیبا برای بینندگان به تصویر بکشند. هم چنین مواد غذایی حجیم و سنگین را در کابینت‌های بالا قرار ندهید، مگر از روی کمبود جا یا اجبار؛ چرا که جابه جایی و استفاده از آن‌ها را سخت و دشوار می‌کند. هم چنین ظروف را با ساختار شبیه به هم در کمد ها بچینید. یعنی ظروف غذاخوری در یک جا، لیوان‌ها و لوازم نوشیدنی در جای دیگر و سایر لوازم مشابه نیز کنار هم.

لوازم آشپزی مانند سرخ کن، مایکروویو، چرخ گوشت و از این دست ابزارها را با ترتیب استفاده و یا سایز بچینید. به طوری که هنگام دیده شدن دارای نظم باشند و هنگام استفاده چیدمان فضا را به هم  نریزند. پس از کابینت‌ها مرتب سازی میز غذا خوری و لوازم روی آن اهمیت بالایی دارد. بهتر است اگر میز غذا خوری در آشپزخانه دارید جایی به دور از تردد زیاد برای آن انتخاب کنید. هر چند اگر مجبور شوید از تعدادی از صندلی‌ها استفاده نکنید.

یخچال نیز بخش مهمی از آشپزخانه است که نظم آشپزخانه را به نمایش می‌گذارد و تاثیر زیادی در آن دارد. برای بهتر دیده شدن یخچال و مواد درون آن برنامه ریزی کنید که یک ساختار منظم در آن پدید آوردید. به این گونه که بطری‌ها، موادی که دورن کیسه قرار می‌گیرند و ظروف میوه به شکلی زیبا در یخچال چیده شوند که هم دسترسی به آن‌ها ساده باد و هم اینکه اگر مهمانی یخچال خانه‌تان را باز کرد، شما را بابت این با سلیقه بودن تحسین کند.

با  رعایت نکات فوق آشپزخانه برای خانم‌ها محیطی آرامش بخش‌تر از قبل شده و اعضای خانواده را نیز به وجد خواهد آورد.

گام سوم: اتاق نشیمن را با چیدمان صحیح مرتب کنید

با توجه به میزان فضای موجود اتاق نشیمن می‌توانید ساختاری منظم و زیبا طراحی کنید تا از به کار بردن این که چگونه شلخته نباشیم فارغ باشید.

فارغ از مطالب موجود، در اینجا توضیح می‌دهیم که با توجه به ساختار اتاق نشیمن مبل‌ها را به صورت یکنواخت کنار هم قرار ندهید. از دکوراتیوها برای پر کردن فضا استفاده کنید، اما محیط را شلوغ نکنید. با استفاده از جا به جایی‌های بسیار، به بهترین محل‌ها برای قرارگیری تلویزیون یا سایر لوازم اتاق نشیمن دست پیدا می‌کنید. کوسن‌های مبل را مرتب کرده و عسلی‌ها را با نظم در مقابل مبل‌ها بچینید. اگر از فرش در دکوراسیون خانه خود و برای کف اتاق نشیمن استفاده می‌کنید، بهتر است آن را با ساختار منظمی در اتاق به کار ببرید تا با محل قرارگیری مبل‌ها، همخوانی داشته باشد. اگر میز یا استندی در محل قرار دارد لوازم آن را حتما مرتب نگه دارید تا نظم محیط را بر هم نزند.

گام چهارم: در اتاق کار شلخته نباشیم

کار سختی است که اتاق کار که محل تفکر، طراحی و اجرای کار است را همیشه مرتب نگه داشت، اما با رعایت نکات زیر می‌توان بهبود زیادی در نظم این نوع اتاق‌ها به وجود آورد. بیشترین بی‌نظمی‌ها و شلختگی‌ها در اتاق کار در دو نقطه دیده می‌شوند:

ابتدا از میز کار شروع می کنیم. اگر شما کسی هستید که با رایانه و لوازم الکترونیکی کار می‌کنید، کار زیاد سختی ندارید و به راحتی می‌توانید همواره اتاق کار خود را مرتب نگه دارید. به شرطی که با داکت‌های مخصوص و همین طور سیم جم کن‌ها، کابل‌های اضافی را به صورت منظمی بسته و در پشت میز کارتان نصب کنید. روی میز را هم پس از پایان کار مرتب کرده و بعد از اتاق خارج شوید. همچنین با گردگیری صفحه نمایش و صفحه کلید به صورت بازه‌های زمانی کوتاه مدت، مانع از پدیدار شدن آلودگی‌هایی شوید که هم جلوه بدی به اتاق می‌دهند و هم ممکن است در طولانی مدت باعث بیماری و اذیت شما نیز شوند.

اما اگر محصل هستید و با نوشتار سر و کار دارید، کار کمی برای شما زمانبر خواهد بود. چرا که باید سبد سطل زباله‌تان را به صورت منظم خالی نگه دارید، کاغذهای مازاد را پس از پایان کارتان درون باکس یا کشو میز قرار دهید، لوازم التحریر روی میز را در جای مخصوص خود بگذارید و میز را همواره مرتب کنید.

کتابخانه نیز بخش دیگری است که نظم در چیدمان قفسه‌های کتاب آن باعث منظم دیده شدن اتاق شده و بی‌نظمی آن باعث می‌شود که اتاق شلخته به نظر بیاید. برای این که شلخته نباشیم بهتر است قفسه‌ها یا کتابخانه‌ها را با یک ساختار اولیه، ولی صحیح برای همیشه مرتب کنید. کتاب‌ها را یا بر اساس موضوع یا رنگ و یا حتی حجم و اندازه در درون قفسه‌ها بچینید. از کارهای دیگر برای نظم دادن به دکوراسیون کتابخانه‌های خانگی کوچک این است که با قرار دادن کتاب‌های زیبا در کمد و قفسه کتاب‌ها جلوه بصری خوبی از کتابخانه خود به نمایش بگذارید. و در نهایت فضایی برای جمع‌آوری و نگه‌داری لوازم ریز و غیر قابل استفاده در اتاق کارتان فراهم کنید تا کف اتاق نیز همواره تمیز باقی بماند.

گام پنجم: اتاق کودک را از دست بهم ریختگی ها نجات دهیم

در این که کودکان در دنیای کودکانه خود سیر می‌کنند و کاری به اطرافشان ندارند شکی نیست؛ اما با کمی حوصله و ذوق می‌توانید از فرزندان خود بخواهید با مرتب نگه داشتن خانه از هم اکنون با شلختگی بجنگند و شخصیتی دیسیپلین و منظم برای خود بسازند.

مرتب نگه داشتن تخت کودک را خود کودکتان نمی‌تواند به عهده بگیرد. پس باید برای آن فکری کنید؛ چرا که بخش بزرگی از نظم اتاق را بر عهده دارد. مانند روش نظم‌دهی به اتاق خواب، تخت خواب فرزندتان را نیز هر روز مرتب کنید. کمد اتاق بچه‌ها و کف اتاق دو نقطه‌ای هستند که بیشرین بی‌نظمی را به وجود می‌آورند. برای فرار از دست اینکه شلخته نباشیم باید هر دوی این نقاط را مرتب نگه بداریم.

ابتدا به سراغ کمد اتاق خواب بچه‌ها می‌رویم؛ بیشترین حجم شلوغی و نامرتبی کمد مربوط به بخش اسباب بازی‌های آن‌هاست. پس برای این که درگیر شلختگی کلی کمدها نشوید، بخش لباس‌ها و اساب بازی‌ها را جدا کنید. در قسمت اسباب بازی‌ها نیز لوازم دم دستی و پر کاربرد را درون سبد مخصوص قرار داده و سایر اسباب بازی‌ها را که کودکتان از آن‌ها استفاده زیادی نمی‌کند، در محلی دیگر از کمدشان نگه داری کنید و در انتها از کودکانتان بخواهید پس از اتمام کارشان با لوازمشان، آن‌ها را در محل قبلی خود قرار دهند و برای این که به این کار ترغیب شوند در ابتدا از تشویق‌های منتوع استفاده کنید. در این صورت کودک شما خود به خود یاد خواهد گرفت که در زندگی آینده‌اش نیز شلخته نباشد.

کف اتاق کودکان هیچ وقت مرتب و تمیز نیست و این موضوع امری بدیهی است. اما با روش فوق، یعنی تشویق کودکان و بازی‌های سرگرم کننده می‌توانید به راحتی آن‌ها را در مسیر ایجاد یک شخص منظم و مسئولیت‌پذیر قرار دهید.

گام ششم: سرویس بهداشتی و حمام

همین که برای اولین بار وارد یک خانه می‌شوید، و از سرویس بهداشتی آن استفاده می‌کنید، به میزان تمیزی و نگهداری خانه پی‌خواهید برد. در منازل ایرانی قدیمی که سرویس‌های بهداشتی خارج از خانه قرار داشت، رسیدگی و طراحی خاصی برای این فضاها در نظر گرفته نمی‌شد. اما با ورود به دوره زندگی مدرن و آپارتمان نشینی، سرویس‌های بهداشتی ادغام شده و وارد محیط خانه‌ها شدند. به همین منظور نگهداری و نظافت ویژه‌تری می‌طلبد تا ساختار کلی نظم خانه حفظ شود. به همین منظور برای اینکه شلخته نباشیم، سرویس بهداشتی که شامل حمام و دستشویی می‌شود را باید همواره تمیز نگه داری کنیم و از نگه داری لوازم اضافی در این فضا بپرهیزیم. در حمام از آویزهای نگه دارنده وسایل شستشو استفاده کنید تا هر شخص لوازم مخصوص خود را در بخش مشخصی نگه داری کند. همچنین با استفاده از شوینده‌های قوی کف حمام را مرتبا شستشو دهید تا جرم میان درزهای کاشی باقی نماند. برای دسشویی نیز همین منوال وجود دارد، با این تفاوت که اگر فضای کافی در بخش توالت وجود دارد از میز آرایش یا میز توالت استفاده کنید و لوازم اضافی را درون آن قرار دهید تا از لحاظ ظاهری نظم بهتری پدیدار گردد. استفاده از خوشبو کننده‌ها در این فضا نیز یکی از ضروری‌ترین کارهاست و کمک می‌کند حس بهتری نسبت به محیط بوجود بیاید.

گام هفتم: حیاط و باغچه

اگر حیاط خانه شما دارای باغچه می‌باشد، اگر فضای بزرگ یا کوچک ورودی شما دارای گل و گیاه است، زیبا جلوه کردن این فضا به منظم بودن و زیبایی سراسر خانه اثر می‌گذارد. به همین منظور برای اینکه شلخته نباشیم یا شلخته دیده نشویم همواره گل‌ها را هرس کرده و مرتب نگه دارید. خاک باغچه را با سنگ‌های تزیینی بپوشانید و یا با چمن کاری بخشی از باغچه طرح متفاوتی ایجاد کنید، حتی می‌توانید با کاشت سبزه‌های خوردنی در حیاط ویژگی خاصی به خانه خود ببخشید و با چیدن گلدان‌ها در حیاط و مراقبت مستمر از آن‌ها نظم را در آن به نمایش بگذارید.

گام هشتم: انباری فراموش نشود

این که پیش خود بگوییم اینجا انباری است و نیازی به نظافت یا نظم ندارد، حرفی کاملا ناردست است. پس بهتر است این مکان را در لیست محل‌هایی که نیاز دارد تا ساماندهی شود برای اینکه شلخته نباشیم لقب بگیریم بنویسید. در این مکان نیازی نیست همه چیزها را به هم زده و دوباره بچینید. فقط کافی است نظم مناسبی ایجاد کنید تا لوازم مورد نیاز در محل صحیح قرار بگیرند و برای استفاده از آن‌ها کل مجموعه بهم نریزد. لوازم مازادی که بدردتان نمی‌خورد را دور بریزید تا فضای کافی در این مکان به وجود بیاید. در کل با یک تغییر کوچک نظم بزرگ به انباری ببخشید، درب انباری را رنگ کنید و یا اگر آسیب دیده تعویض نمایید.

 با این هشت گامی که برای شما مطرح کردیم می توانیم ادعا کنیم اگر رعایت دستورات را پیگیری کنید، نگرانی بایت این که به خود بگویید چگونه شلخته نباشیم نخواهید داشت. پیشنهاد شما برای شلخته نبودن چیست؟

منبع: توکامگ لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر خانه زیبا اخبار عمومی اخبار مرتبط موانع پیشرفت این ۲۲ شماره است و بس! ۱۴۰۱/۴/۱۹ شناسایی دروغگو ها فقط با چند روش ساده ۱۴۰۱/۴/۱۹ رفتار درست و با کلاس تو خواستگاری؛ خانواده دختر بخونن ۱۴۰۱/۴/۱۹ چجوری واسه بقیه کسل کننده نباشیم؟ ۱۴۰۱/۴/۱۹ جانی دپ و امبر هرد دوباره در دادگاه! ۱۴۰۱/۴/۱۹ همایون شجریان در کانادا هم رکورد زد ۱۴۰۱/۴/۱۹ آخرین ویدیو ها تفریح عجیب محمدرضا گلزار در خانه! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۳:۱۵ ساز زدن حرفه ای سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۲:۵۹ قرار دونفره ترلان پروانه با بازیگر جوان مرد لو رفت! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۲:۴۸ اجرای دختر ۷ ساله در کنسرت رضا صادقی غوغا کرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۲:۱۲ تصاویر عجیب از اذیت کردن یک نگهبان توسط جن‌ ها + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۰:۳۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۱۵ ۸ راه حل برای آنکه همیشه خانه تان مرتب باشد ۲۲:۵۶ اسرار مشترک افرادی که عمر طولانی و زندگی سالم دارند ۲۲:۳۹ سخنگوی دولت قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد را تبریک گفت ۲۲:۳۴ علت «خمیر شدن کیک» چیست؟ چکارکنیم کیک خمیر نشود؟ ۲۲:۳۱ پیشنهاد باشگاه پُر افتخار اروپایی به مهدی طارمی + عکس ۲۲:۲۰ ماجرای حقوق ۲۵ میلیونی دو طلبه اهوازی چیست؟ ۲۲:۰۷ بهترین زمان استخاره با قرآن و تسبیح چه وقتی است؟ ۲۱:۵۴ تاثیر آب و هوا روی پوست؛ هوای گرم بدتره یا سرد؟ ۲۱:۵۱ حضور کی روش در ایران منتفی شد ۲۱:۴۷ خطرات جویدن ناخن و ۳ روش برای ترک این عادت ۲۱:۳۷ خداداد عزیزی: اسکوچیچ با نتایجی که گرفته حق دارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند ۲۱:۳۰ هزینه تورهای لاکچری آلانیا چقدر است؟ + جدول قیمت ۲۱:۲۳ الهیان نماینده تهران: آذری جهرمی فرار رو به جلو می‌کند / می‌خواهد از پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در وزارت ارتباطات وقت، شانه خالی کند ۲۱:۲۰ موانع پیشرفت این ۲۲ شماره است و بس! ۲۱:۱۹ نماینده ارومیه: ۸۰ درصد زمان نمایندگان مجلس به مسائل جزئی و حاشیه‌ای مربوط می‌شود! ۲۱:۰۸ طرح رتبه بندی معلمان هفته آینده اجرایی می شود ۲۱:۰۶ یارانه تیرماه سه شنبه واریز می شود ۲۱:۰۳ ترمیم ابروی خیلی کم پشت مثل آب خوردن! + نسخه طب سنتی ۲۱:۰۰ قیمت لپ تاپ اچ پی چند؟ (جدول مشخصات) ۲۰:۵۸ نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون ۲۰۲۲ شد ۲۰:۵۰ بالا رفتن آمار گرسنگی در جهان با افزایش قیمت مواد غذایی ۲۰:۴۵ اولتیماتوم مرفاوی به باشگاه ها: بازیکن ندهید، قانونی برخورد می‌ کنیم ۲۰:۳۸ بدترین خوردنی ها برای پوست؛ شماره ۳ شوکه ات می کنه ۲۰:۳۵ ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از تکنولوژی نوین، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند ۲۰:۳۱ تصاویر عجیب از اذیت کردن یک نگهبان توسط جن‌ ها + فیلم ۲۰:۲۵ بهترین ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا کدامند؟ ۲۰:۱۶ هشدار باد شدید و گرد و خاک ۲۰:۱۳ گزگز پاها یعنی ام اس؟ + دلیل گزگز پاها ۱۹:۵۵ چرا کنگره آمریکا نقش سیاسی خود را فراموش کرده است؟ ۱۹:۴۵ پشیمانی ستاره بارسا؛ پیکه و شکیرا آشتی می‌کنند؟ ۱۹:۴۲ درگیری لفظی چند ملی‌ پوش بعد از استوری‌ های جنجالی! ۱۹:۳۹ طلا بخریم یا نه؟ ۱۹:۳۱ شناسایی دروغگو ها فقط با چند روش ساده ۱۹:۲۵ زمان واریز یارانه تیرماه کی اعلام می شود؟ ۱۹:۲۳ نازک ترین ساعت مچی جهان رونمایی شد ۱۹:۱۴ چگونه از تب کریمه کنگو پیشگیری کنیم؟ ۱۹:۱۰ معرفی برترین دانشگاه‌ های قاره آسیا ۱۹:۰۸ رفتار درست و با کلاس تو خواستگاری؛ خانواده دختر بخونن ۱۹:۰۸ مضرترین و بدترین مواد غذایی برای کودکان بیش فعال ۱۹:۰۷ برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰۰ هزار تن کاتد در استان کرمان / هدف‌ گذاری ۲۰۰ هزار متری حفاری اکتشافی در سال ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳ جهشی درس خواندن؛ آری یا خیر؟ ۱۸:۵۹ پروتئین مصنوعی که شما را لاغر می‌ کند ۱۸:۵۴ چالوس یکطرفه شد ۱۸:۵۲ مرحله نهایی رقابت‌ های انتخابی تیم‌ های ملی کشتی با حمایت همراه اول ۱۸:۴۹ اتفاقی زیبا در کنسرت رضا صادقی + فیلم ۱۸:۳۶ چجوری واسه بقیه کسل کننده نباشیم؟ ۱۸:۲۹ جانی دپ و امبر هرد دوباره در دادگاه! ۱۸:۲۷ همایون شجریان در کانادا هم رکورد زد ۱۸:۲۳ کاهش محبوبیت بایدن به ۳۰ درصد ۱۸:۱۹ زن مسلمان خودروی هتک‌ کننده قرآن را واژگون کرد + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خانه زیبا اخبار عمومی سرویس بهداشتی مرتب نگه همین منظور استفاده کنید اتاق خواب اتاق کار اتاق نشیمن مواد غذایی قرار دهید مرتب کنید کابینت ها نگه دارید ۱۴۰۱ ۴ ۱۹ نگه داری تخت خواب کف اتاق بازی ها لباس ها برای آن خانه ها بی نظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند

معاون اتاق بازرگانی ایران گفت: در مدت ۵ روز نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران از ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی دعوت به عمل آمده است و پذیرای ۲۲ هیئت تجاری از کشورهای مختلف هستیم. - اخبار اقتصادی -

علی چاغروند معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق بازرگانی ایران و در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در قانون اتاق ایران به صراحت اشاره شده که اتاق باید در راستای توسعه تجارت خارجی همانند برگزاری نمایشگاه‌های صادراتی نقش‌آفرینی کند. بر این اساس، حضور منسجم و گسترده اتاق ایران در نمایشگاه ایران‌اکسپو 2024 در راستای تکالیف قانونی است که تاکنون انجام نگرفته بود.

وی افزود: 20 اتاق استانی و 18 اتاق مشترک بازرگانی با سایر کشورها، چند تشکل ملی و اعضای اتاق بازرگانی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.

رئیس ستاد اکسپو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: کمیسیون های اتاق بازرگانی 5 همایش بین المللی در حوزه های انرژی، صنعت، گردشگری و احداث برگزار و سعی می کنند تا توانمندی های صادراتی ایران را به سایر کشور ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس تقسیم کاری که با ستاد ملی اکسپو انجام شد، مقرر شد دعوت از بخش های خصوصی در سطح بین المللی را ما انجام دهیم به طوری که از 30 رئیس اتاق بازرگانی دعوت به عمل آمد و پذیرای 22 هیئت تجاری از کشورهای مختلف در مدت 5 روز نمایشگاه هستیم.

چاغروند  گفت: در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران هیئت های تجاری از کشور های اروپایی آسیایی و آفریقایی حضور دارند  دارند به طوری که در تنها در روز اول نشست های رو در رو با برخی از کشوری های آفریقایی روسیه و چین را داشتیم.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارها تا به امروز نسبت به سال قبل رشد خوبی را شاهد هستیم. به عنوان مثال در سال قبل حدود 1300 تاجر خارجی در نمایشگاه حاضر شدند که امسال این رقم به حدود 2500 بازرگان رسیده است.

معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید در حوزه بازاریابی به آن توجه کنیم این است که تجمع این تعداد تاجر و بازرگان خارجی در یک برنامه چند روزه فرصت خوبی برای تجار ایرانی محسوب می‌شود.

چاغروند  افزود: به عنوان اتاق ایران نیز سعی کردیم با تمام توان خود در این نمایشگاه حاضر شویم. از سوی دیگر، دولت هم سعی کرده از مقامات عالی‌رتبه سایر کشورها دعوت کند. همچنین بالغ‌بر 15 اتاق بازرگانی از دیگر کشورها در سطح روسا و مقامات عالی‌رتبه در این نمایشگاه حاضر هستند که بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • رزرو هتل در آمستردام
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود