Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:07:25 GMT

ماجدی و شرکا مسوول افتضاح تیم ملی؛ متهم جای شاکی!

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۷۷۵

ماجدی و شرکا مسوول افتضاح تیم ملی؛ متهم جای شاکی!

شاید تا هفته قبل هر کسی از اختلاف و درگیری میان بازیکنان تیم ملی سخن می‌گفت میرشاد ماجدی، احسان اصولی یا حمید استیلی با قاطعیت این موضوع را تکذیب می‌کردند و موضوع را به حاشیه سازی برای تیم ملی ربط می‌دادند تا صورت مساله را پاک کنند اما جنجال استوری های بازیکنان تیم ملی علیه یکدیگر بر سر ماندن یا نماندن اسکوچیچ پرده از یک حقیقت تلخ برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا حقیقت عریان شده و تلاش ماجدی، اصولی و استیلی برای پنهان کردن واقعیت هیچ اثری ندارد اما سرپرست فدراسیون که سودای ریاست در سر می‌پروراند در اوج ناباوری از کنترل اوضاع خبر می‌دهد و خطاب به افکار عمومی می‌گوید اجازه نمی‌دهد کسی آرامش را از تیم ملی بگیرد.

در حالی‌که همه می‌دانند شرایط امروز حاصل مدیریت شخص ماجدی و هیچ کسی جز او در به وجود آمدن این بحران نقشی ندارد، امروز دیگری خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد.

اگر ماجدی ادعا دارد که همه چیز تحت کنترل و مراقبت اوست باید فردا با سر شاخه هر دو طیف افتضاح امروز برخورد کند و آنها را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهد تا برابر قانون بدون توصیه با آنها برخورد شود اما به راستی چنین اراده‌ای در حوزه مدیریت فدراسیون وجود دارد؟!

زمانی می‌توانیم ادعای ماجدی را باور کنیم که همه چیز واقعی باشد اما وقتی فعالیت‌های آقای رئیس و اطرافیانش بر پایه نمایش و شوی تبلیغاتی پایه ریزی شده شرایطی بهتر از امروز را نمی‌توان انتظار داشت.

ماجدی در ماجرای افتضاح اتوبوس تیم ملی و تخلف کنعانی‌زادگان اثبات کرد قدرت برخورد با قانون گریزی را ندارد، پس کاملا طبیعی است که پاسخ منتقدان به ادعای امشب ماجدی یک لبخند تلخ باشد!

دیگر چه اتفاقی باید رخ دهد که ناتوانی ماجدی برای او و حامیانش ثابت شود، به راستی شرایط امروز فوتبال ایران قابل قبول اعضای مجمع و متولیان دستگاه ورزش است؟ دورنمای فوتبال ایران با این سبک مدیریت چیست؟

دو دستگی علنی امروز در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته، شاید در مقاطعی اختلاف نظر و سلیقه در تیم ملی وجود داشته اما هیچگاه چنین شرایط ناامیدکننده شکل نگرفته اما امروز به لطف مدیریت ناکام فوتبال این فضا به فوتبال ما تحمیل شده و هر روز اوضاع بدتر از دیروز می‌شود،وقت آن رسیده با یک خداحافظی فوتبال ایران را از سقوط و فروپاشی نجات دهیم تا مردم به آینده امیدوار شوند.

منبع:ایران ورزشی

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد