Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:19:38 GMT

اختتامیه جشنواره فرهنگی تمشک در کیاشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۹۱۷

اختتامیه جشنواره فرهنگی تمشک در کیاشهر

جشنواره تمشک با اجرای موسیقی محلی، استندآپ کمدی، نمایش و چندین برنامه فرهنگی و هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مرتضی عاطفی، دبیر جشنواره تمشک گفت: با وجود ۱۵۰۰ هکتار پارک ملی که گیاه تمشک بصورت خودرو در آن رویش می کند بندر کیاشهر را به یکی از مهم ترین مناطق رویش تمسک در گیلان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : جشنواره تمشک با هدف معرفی صنایع دستی، غذاها شیرینی ها و دسرهای مرتبط با این میوه پرخاصیت راه اندازی شد.

رضاحقی مدیر اجرایی جشنواره تمشک گفت: این جشنواره بمدت ۷ روز با برپایی کارگاه نقاشی ، مجسمه سازی، سفالگری و مسابقات پخت غذاهای محلی و مدرن، شیرینی جات و دسر در ساحل بندر کیاشهر برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه عرضه محصولات غذایی، ترشی، دسر و صنایع دستی هم در جوار این جشنواره برپاشده تا محصولات مرتبط با تمشک هم به مخاطبان و گردشگران عرضه شود.

 

عکاس : سیداحمدرضا کیایی

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره تمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد