Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «بشر الخساونه»، نخست وزیر اردن با اعلام اینکه امان برای روابط سالم با ایران آمادگی دارد، همچنین خاطرنشان کرد که کشورش هرگز به ایران به عنوان منبع تهدید امنیت ملی خود نگاه نمی‌کند.

الخساونه در گفتگوی خود افزود: «ما هرگز به ایران به‌عنوان منبع تهدید امنیت ملی خود برخورد نکرده‌ایم»

این مقام اردنی در عین حال ادعا داشت که «سرعت تهدیدات ایران علیه کشورهای همسایه کاهش یافته است و ما از این بابت خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه ما پذیرای روابط سالم با جمهوری اسلامی ایران هستیم، همزمان تاکید کرد: در کنار روابط تهران و ریاض، باید توجه داشت که روابط اردن با عربستان تاریخی و گسترده است. وی از سوی دیگر خاطرنشان کرد: عملیات قاچاق در مرزهای شمالی که سازماندهی شده است، افزایش چشمگیری دارد.

تاکید نخست وزیر اردن بر روابط نزدیک با ایران در آستانه سفر «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به منطقه عنوان شده است.

پیش از این منابع صهیونیستی ادعای شکل گیری ائتلاف هوایی مشترک در جریان سفر بایدن به منطقه را مطرح کرده و مدعی شده بودند این ائتلاف با تهدیدات ایران مقابله خواهد کرد، اما مقامات اردنی تا کنون ضمن رد شکل گیری ائنلاف ضدایرانی تاکید کرد اند که کشورشان با ایران روابط نزدیک و رو به رشدی دارد.

کد خبر 5535168

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران جمهوری اسلامی ایران ریاض جو بایدن ایالات متحده امریکا ایران روسیا الیوم عربستان سعودی اردن امان رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین عراق جنگ اوکراین انگلیس جو بایدن بوریس جانسون سریلانکا عربستان سعودی ایران سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند