Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:33:08 GMT

برای خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران چقدر پول نیاز؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۶۱۲۸

برای خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران چقدر پول نیاز؟

منطقه ۵ تهران دارای بافت نوساز و مسکونی است و دسترسی خوبی به مراکز بهداشتی، تفریحی، بوستان و پارک‌ها دارد. بنابراین افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند.به همین علت این گزارش را به بررسی خانه‌های منطقه ۵ تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر‌ با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۳۰ متری در شهرک‌آپادانا دارید، می‌توانید واحدی ۳ خوابه که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد را در این محله خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدی ۱۲۸ متری که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۸۷ متری در جنت‌آباد جنوبی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در اکباتان با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد نوساز دیگری در المهدی با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۷۷ متری در جنت‌آباد مرکزی با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت این واحد می‌گذرد، لازم است مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

اگر قصد خربد واحدی نوساز در پونک را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، واحدی ۸۴ متری با ۲ اتاق خواب را در این محله خریداری کنید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۱۱ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: آپارتمان های منطقه ۵ تهران قیمت آپارتمان های منطقه ۵ تهران ۲ اتاق خواب میلیون تومان سال از ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دکتر حبیب‌الله خزایی روز شنبه با بیان اینکه عموم مردم بعد از چند شب بی‌خوابی سراغ مصرف دارو‌های خواب آور می‌روند به ایرنا توضیح داد که مصرف خودسرانه دارو‌های خواب آور می‌تواند عواقب، پیامد‌ها و عوارضی را برای شخص مصرف کننده در پی داشته باشد.

این فوق تخصص طب خواب با اشاره به اینکه بی‌خوابی باید حداقل سه ماه و هفته‌ای سه شب ادامه داشته باشد افزود: اگر شخصی در این مدت بی خوابی را تجربه کرد، نیاز به پیگیری و دریافت خدمات تخصصی و در صورت نیاز و تشخیص پزشک، نیاز به مصرف دارو خواهد داشت.

دکتر خزایی با تاکید بر اینکه بی خوابی‌های زودگذر عموما بدون نیاز به مصرف دارو خود به خود از بین می‌روند گفت: کسانی که تجربه کوتاه مدتی از بی خوابی دارند نباید خودسرانه به مصرف دارو روی بیاورند چراکه این دارو‌های غیرنسخه ای، خطر وابستگی شدید را در فرد ایجاد می‌کند.

وی ضمن هشدار نسبت به مصرف دارو‌های خواب آور گفت: اغلب بی خوابی‌های اتفاق افتاده برای افراد نیاز به مصرف هیچ دارویی ندارند و بعد از مدتی این مشکل حل خواهد شد.

 یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در حوزه سلامت جسم و روان انسان ها، خواب نرمال و طبیعی است چراکه بروز اختلال در روند آن، می‌تواند سلامت انسان‌ها را مورد تهدید قرار دهد و براساس آخرین اطلاعات از انجمن علمی روان پزشکان ایران، یک سوم مردم ایران از بی خوابی به عنوان شایع‌ترین اختلال خواب رنج می‌برند.

در سال ۲۰۱۰ یک مطالعه توسط محققان دانشگاه 'وارویک' نشان داد: افرادی که هر شب کمتر از ۶ ساعت می‌خوابند در قیاس با افرادی که در شب ۶ تا ۸ ساعت توصیه شده می‌خوابند، ۱۲ درصد بیشتر احتمال دارد که دچار مرگ زودهنگام (پیش از ۶۵ سال) شوند.

از سوی دیگر مطالعات نشان داده اند که خوابیدن بازیابی قطعاتی از اطلاعات را که ممکن است در گوشه‌ای از مغز ما فراموش شده باشند، آسانتر می‌کند و همچنین مطالعه دیگری از محققان دانشگاه اکستر نشان داد که در دو موقعیت که افراد اطلاعات را در طول دوره ۱۲ ساعته بیداری فراموش می‌کنند، احتمال بیاد آوردن این اطلاعات بعد از یک شب خوابیدن، حدود ۲ برابر می‌شود.



دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟