Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:09:20 GMT

دوره آموزش غواصی برای آتش‌نشانان لاهیجان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۶۱۴۵

دوره آموزش غواصی برای آتش‌نشانان لاهیجان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: هشت نفر از نیروهای این سازمان در حال گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی غواصی هستند و آموزش نهایی آنان تا ۱۰ روز آینده در استخر لاهیجان برگزار می‌شود.

سیداحمد میربشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در حال حاضر با ۴۶ نیروی ستادی و عملیاتی و بکارگیری هشت خودرو اطفای حریق سبک و سنگین، یک خودرو امداد و نجات و اطفای حریق، سه تانکر شش هزار لیتری و یک تانکر ۱۲ هزار لیتری آب‌رسان در سه ایستگاه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استخدام نیروی آتش نشانی مستلزم برگزاری آزمون بوده و در این زمینه هنوز مجوزی صادر نشده است، افزود: از هفته گذشته آموزش دوره‌های آتش نشانی و ایمنی به تعداد ۱۲ نفر از نیروی داخلی شهرداری لاهیجان که از ورزشکاران عنوان دار شهر هستند، آغاز شده است و این نیروها حداقل باید سه ماه آموزش ببینند تا بتوانند در سازمان آتش نشانی مشغول به کار شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: شهرداری برای خرید البسه و تجهیزات غواصی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان و برای خرید دستگاه شارژ سیلندر تنفسی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

میربشیری با بیان اینکه مدیریت شهری با جدیت پی گیر دریافت نردبان آتش نشانی برای شهر لاهیجان است، تصریح کرد: هشت نفر از نیروهای شهرداری در حال آموزش تخصصی غواصی هستند، که دوره آموزش نهایی آنها تا ۱۰ روز آینده در استخر لاهیجان برگزار می‌شود و آتش نشانی لاهیجان بعد از رشت تنها شهرستانی در استان گیلان است که به تجهیزات و نیروهای غواصی و دستگاه شارژ سیلندر تنفسی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته شهرداری لاهیجان برای خرید تجهیزات آتش نشانی بیش از پنج میلیارد تومان هزینه کرده است، تاکید کرد: به همت شهردار، بخشی از نیازهای این سازمان برطرف شده و بخش دیگری نیز در حال تأمین است و در حال حاضر آتش نشانی لاهیجان به لحاظ تجهیزات با مشکلی مواجه نیست.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان از حمایت‌های بسیار خوب شهردار لاهیجان از نیروهای آتش‌نشانی قدردانی کرد و گفت: این سازمان با حمایت مدیریت شهری در راستای آموزش نیروهای آتش‌نشانی و آموزش‌های همگانی در ادارات عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 587279

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لاهیجان شهرداري لاهيجان غواصي آتش نشاني تجهیزات آتش نشانی آتش نشانان گيلان شهر شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران