Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۱۶ هزار افسر پلیس برای تضمین امنیت در طول سفر بایدن در مناطق اشغالی فلسطین مستقر خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل زینگرمن»، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت: «۱۶ هزار افسر پلیس در جریان بازدید بایدن از تل آویو در طول مسیر حضور خواهند داشت و این رقم نیروی امنیتی بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی، مأموران امنیت سفر رئیس جمهور آمریکا به تل آویو را تضمین می‌کنند و یکی از وظایف اصلی آن‌ها این است که خسارت به سطح و جریان عادی زندگی شهروندان به حداقل برسد.

گفته شده آموزش این نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت جو بایدن و هیئت همراه به تل آویو به به مدت دو ماه با همکاری آتش نشانان، آژانس امنیت (شباک) و وزارت امور خارجه تل آویو انجام شده است.

همچنین پیش بینی شده در جریان سفر بایدن تعدادی از بزرگراه‌ها در کوتاه مدت مسدود شود و خواسته شده است مردم اخبار پلیس را دنبال کنند.

رئیس جمهور آمریکا در روزهای ۱۳ تا ۱۶ ژوئیه به خاورمیانه سفر خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ۱۶ جولای از تل آویو به مقصد بعدی در عربستان سعودی پرواز کند.

سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی با انتقادات گسترده داخلی و مجامع حقوق بشری بدلیل نادیده گرفتن نقض حقوق بشر در فلسطین و عربستان همراه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره توافق پیشنهادی برای آزادی گروگان‌ها(تبادل اسرا) و آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  در گفت‌وگو با امیر قطر تاکید کرد که واشنگتن با مصر و قطر برای تضمین اجرای مفاد توافقنامه آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه همکاری خواهد کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف‌ آمریکایی و قطری در مورد ابتکارهای جاری برای افزایش ارسال کمک‌ها به غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن از تلاش‌های امیر قطر و مقامات دوحه برای آزادی همه گروگان‌ها(اسرا) تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه تاکید کرد که بایدن و امیر قطر بر ادامه هماهنگی مستقیم و نیز از طریق تیم‌های مربوطه طی روزهای آینده توافق کردند.

فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماسدیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست