Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:57:13 GMT

برخورد کامیون با پژو ۴۰۵ در جاده رشت - سراوان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۶۴۴۹

برخورد کامیون با پژو ۴۰۵ در جاده رشت - سراوان

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد کامیون و پژو ۴۰۵، اظهار کرد: این حادثه در جاده رشت به تهران در محدوده سراوان رخ داد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش این حادثه ۴ تیم اورژانس به محل اعزام شدند، گفت: در این حادثه سه نفر شامل دو مرد ۴۰ و ۲۲ ساله و یک کودک ۱۱ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به زمان وقوع این حادثه که در ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه رخ داد، افزود: دو مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی مورد مداوا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان‌های رسول اکرم و پورسینای رشت منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان گیلان جاده رشت سراوان تصادف رانندگی تصادف با کامیون مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 

ایسنا/کرمان بر اساس اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت، یک خانم ۲۸ ساله اهل مردهک عنبرآباد عصر امروز هشتم اردیبهشت ماه بر اثر برخورد صاعقه جان باخت. 

دکتر جواد افشارمنش با اعلام این خبر گفت: عصر هشتم اردیبهشت ماه بعد از دریافت تماسی مبنی برخورد صاعقه با خانمی ۲۸ ساله در مردهک آمبولانس جاده‌ای به محل اعزام شد. 

وی افزود: متاسفانه قبل از حضور پرسنل شخص مورد نظر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود. 

به گزارش ایسنا، این حادثه در روستای کوهستانی کوشکمور از توابع بخش جبالبارز جنوبی رخ داده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند