Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:30:20 GMT

آخرین خبر‌ها از برقراری مجدد عمره مفرده

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۶۵۲۳

آخرین خبر‌ها از برقراری مجدد عمره مفرده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب در گفتگو با خبر ۲۱ در پاسخ به این سوال که آیا با مقامات بعثه کشور‌های دیگر یا عربستان سعودی درباره عمره منفرده یا حج سال آینده و کیفیت و کمیت برگزاری آن رایزنی‌هایی شده، ابراز امیدواری کرد: ان شاالله با برقراری ارتباطات بین ایران و عربستان و ایجاد سفارتخانه‌های دو کشور و استقرار نیرو‌های آنها، عمره منفرده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زودهنگام بودن سخن گفتن درباره حج تمتع سال آینده و برقراری حج عمره افزود: با این وجود امیدواریم با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد هموطنان عزیزمان برای تشرف به سرزمین وحی و همچنین مردم عربستان که مشتاق زیارت حضرت رضا (ع) هستند، این موضوع به زودی محقق شود.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین درباره انجام مناسک زائران گفت: زائران اعمالشان را در این چند روز به جا آوردند و دوازدهم ذی الحجه (امروز) پس از رمی جمره و اقامه نماز عصر، خروج از منا را آغاز می‌کنند. حجت الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف مرکز پزشکی حج و زیارت در منا و عرفات و نحوه خدمت رسانی به زائران اعلام کرد: به لطف خدا و با توجه به محدوده سنی زائران؛ همه زائران ایرانی سالم هستند و ان شاء الله از هفته آینده به کشور باز خواهند گشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان حجاج ایرانی عربستان عمره مفرده مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه مصطفی تاجزاده عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی