Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی یکشنبه شب در جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه اردکان یزد با تبریک اعیاد قربان و ایام دهه امامت و ولایت با اشاره به آسیب‌های کاهش جمعیت و افزایش سن، ترغیب به ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده‌ها را از اموری عنوان کرد که همه نهادها باید برای آن تلاش کنند.

این استاد اخلاق همچنین رعایت پنج اصل در زندگی شامل جایگزینی و گذاشتن نقش خود جای همسر، پسندیدن آنچه خود می پسندی برای همسر و نپسندیدن آنچه خود نمی پسندی برایش، پیشگیری از خشم و غضب، خداسالاری به جای زن و مردسالاری و فرزندسالاری و سازش جهت موفقیت در زندگی را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردکان هم در این مراسم ایام دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و با بیان روایاتی، بهترین ازدواج را ساده ترین ازدواج عنوان کرد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر همچنین با آرزوی خوشبختی برای زوج های دانشجو، بر مطیع بودن به عنوان یک اصل اساسی در زندگی تأکید کرد.

محمد رضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی هم با استقبال از برنامه ارزنده دانشگاه اردکان جهت آغاز زندگی مشترک زوج های دانشجو، اظهار امیدواری کرد: همه نهادهای آموزشی و فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ازدواج به جوانان یاری رسانند.

در این مراسم همچنین احمد فتاحی سرپرست دانشگاه اردکان و حجت الاسلام حمید طالب پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هر یک در سخنانی با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و تبریک آغاز زندگی مشترک زوج های دانشجو برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

در پایان این مراسم که با برنامه های شاد و متنوع همراه بود، شاخه گل و هدایایی به رسم یادبود به زوج های دانشجو تقدیم گردید

همزمان با هفته ازدواج، در مراسمی با حضور نمایندگان مردم تهران و اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین دانشگاه، ۴۳ زوج دانشجوی دانشگاه اردکان آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

دانشگاه اردکان در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۹۰ نفر عضو هیات علمی دارد، در این واحد دانشگاهی ۴۴ کد رشته تحصیلی دایر است.

مجموع دانشجویان مشغول به تحصیل در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی شهرستان اردکان ۶ هزار و ۲۳۹ نفر است.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مرتضی آقا‌تهرانی یزد اردکان ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی آقا تهرانی یزد اردکان مرتضی آقا تهرانی یزد اردکان ازدواج ساده دانشگاه اردکان زوج های دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد