Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال لهستان در بازی آخر خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال توانست اسلوونی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا حریف والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات درحالی به مصاف لهستان می‌رود که این تیم جایگاه اول جهان را به نام خود کرده است. بلندقامتان ایران پیش از این، در مرحله گروهی پیش روی حدود ۱۰ هزار تماشاگر لهستانی این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بودند.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص رقابت ایران با تیم ملی والیبال لهستان در مرحله یک چهارم نهایی نوشت: لهستان که دومین تیم برتر مرحله مقدماتی است تنها با دو باخت در دیدار نهایی این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد. تیم ملی والیبال لهستان تلاش خواهد کرد تا مدال نقره‌ای که در سال ۲۰۲۱ کسب کرده بود را بهبود بخشد. سرحال بودن بازیکنانی مانند با بارتوش کورک و مهاجمان این تیم در لحظات بزرگ برای تیم والیبال لهستان مفید خواهد بود.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: یکی از نکات کلیدی لهستانی‌ها مقابل ایران، مهار بازیکن ۲۵ ساله ایران یعنی امین اسماعیل‌نژاد خواهد بود. اسماعیل‌نژاد که برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود در لیگ ملت‌های والیبال بازی می‌کند، به تیم آسیایی‌ کمک کرده که در ۷ بازی از ۱۲ بازی مرحله مقدماتی خود پیروز شد تا ایران در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از ستاره ۲۵ ساله والیبال ایران ادامه داد: اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۹۳ امتیاز در رده دوم بهترین امتیازآوران مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد. می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی یکی از دو باخت لهستانی تا به این‌جای این بازیکن ایرانی بوده است.

هم‌چنین فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که لهستان به عنوان قهرمان جهان و ایران به عنوان قهرمان آسیا، باید در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر بازی کنند. فدراسیون جهانی بار دیگر پیروزی ایران مقابل لهستان را شگفت‌انگیز دانست.

برنامه مرحله حذفی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲: 

ایتالیا - هلند

لهستان- ایران 

آمریکا - برزیل 

فرانسه - ژاپن

به گزارش ایسنا، هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا کار خود را دنبال می‌کند. قرار است برنده بازی ایران و لهستان به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل در دیدار نیمه نهایی برود. هم‌چنین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم شکست بخورند باتوجه به عملکردشان در مرحله مقدماتی در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ مرحله یک چهارم نهایی فدراسیون جهانی والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال والیبال لهستان والیبال ایران مرحله مقدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

تیم تراکتور تبریز درتبریز به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات بیست و هفتم اردیبهشت خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت