Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استاد علی عبود الطائی، مدیر کمیته مرکزی در طرح هزار حافظ، گفت: آستان مقدس حسینی پس از یک راهپیمایی قرآنی، راهنمای هزار حافظ در عراق را که نشانه مستند برجسته است، منتشر کرد. این طرح ۱۱ استان عراق را به مدت ۱۰ سال در برگرفت.

الطائی افزود: اینگونه نشریات به طور معمول با توجه به طرح‌های بزرگ توسط دبیرخانه آستان مقدس حسینی منتشر می‌شود که مورد توجه این دبیرخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشریه شامل همه چیز مربوط به این طرح از نخستین نطفه‌های این ایده، گسترش و حمایت مالی آن، کادر اداری و فنی، آمار اسامی حافظان، کادر آموزشی، مستند کردن موفقیت‌های محقق شده به دست توسط دانش آموزان در سطح محلی و بین المللی است.

الطائی افزود: این راهنما جنبه مهمی از این طرح را مستند می‌کند که مهم‌ترین برنامه‌های همراه و فعالیت‌های آن مانند مسابقات دوره‌ای و مقدماتی، کارگاه‌های توسعه تخصصی و انجمن‌های ارتباطی و فارغ التحصیلی است. مراسمی که با فارغ التحصیلی بیش از ۱۲۰۰ حافظ قرآن پایان یافت.

آستان مقدس امام حسین (ع) سال ۲۰۰۹ میلادی طرح هزار حافظ قرآن در عراق را راه اندازی کرد که یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های قرآنی عراق و نخستین آن در زمینه حفظ قرآن است. تعداد کل شرکت کنندگان در این طرح بیش از شش هزار دانش آموز است.

کد خبر 5535228 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن حافظ قرآن عراق امام حسین ع کربلا قرآن دعای عرفه عید غدیر خم نماز عید قربان قرآن کریم حج تمتع عید سعید قربان فعالیت های قرآنی کربلا ایران صحرای عرفات حوزه علمیه شیعه سیره اهل بیت ع آستان مقدس هزار حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است