Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مسابقات انتخابی کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی با حواشی زیادی رو به رو شد

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان  می گوید همه چیز انتخابی خوب بود به جز بی‌نظمی سالن.

به گزارش طرفداری، مسابقه انتخابی کشتی آزاد در ۴ وزن برای حضور در مسابقات جهانی صربستان برگزار شد و تکلیف ۸ وزن برای حضور در این مسابقات مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره مسابقات روز یکشنبه به فارس گفت:

انتخابی‌ها بسیار خوب برگزار شد و همه چیز خوب بود به جز مورد بی‌نظمی که اتفاق افتاد. من واقعا خودم هم می‌ترسیدم نه برای خودم بلکه برای کشتی‌گیران. شما نمی‌دانید ما چه طوری کامران را به رختکن بردیم و یزدانی را هم اصلا متوجه نشدم چطور بیرون رفت.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از مسابقات با نتایج به دست آمده چقدر مطابقت داشت، گفت:

در برخی از اوزان باتوجه به مدال‌های طلای جهان داشتند پیش‌بینی می‌شد کدامیک به تیم ملی برود‌ اما در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدیان و گلیج در یک سطح بودند و نمی‌شد پیش‌بینی کرد.

امینی ادامه داد:

در ۶۱ کیلو هم تا حدودی می‌شد پیش‌بینی کرد چون رضا اطری در چند مسابقه حریف خاصی نداشت البته او جام تختی با اقتدار خاص مبارزه کرد و به حریفانش چربید. با کشتی‌هایی که او داشته و اگر همین طور ادامه دهد در جهانی هم دور از دسترس نیست که بتواند مدال بگیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در مورد ترکیب ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، افزود:

ما در ۲ وزن روز ۲۷ تیرماه انتخابی داریم. در برخی از اوزان هم ورزشکاران قرار است به مسابقات جوانان‌ جهان بروند بنابراین باید صبر کنیم تیم اعزامی جوانان از مسابقات قهرمانی آسیا برگردد، آقای کاوه به عنوان مدیر تیم ملی هم حضور داشته باشد تا ترکیب را برای مسابقات جوانان و بازی‌های کشورهای اسلامی ببندیم البته در ۲ وزن هم انتخابی ما در تونس برگزار می‌شود که باید صبر کنیم آن مسابقات هم به پایان برسد.

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی تیم ملی کشتی آزاد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد