Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قبلا هم به باشگاه اعلام کرده بودم قصد جدایی ندارم و هر دو طرف درباره تمدید قرارداد خیال‌مان آسوده بود و هیچ مشکل دیگری هم در این زمینه وجود نداشت. - اخبار استانها -

سعید باقرپسند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اصفهان، پیرامون با تمدید قراردادش با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن نیم‌فصل قبل شرایط خوبی داشت و علاوه بر این با در نظر گرفتن شرایط شخصی خودم، تصمیم به ماندن در ذوب‌آهن گرفتم و امیدوارم که امسال بتوانیم شرایط بهتری رقم زده و جایگاه تیم بزرگ ذوب‌آهن را بهبود ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از یک طرف فاصله زیادی تا شروع فصل آینده باقی نمانده و از طرف دیگر هم من و هم باشگاه درمورد تمدید شدن قراردادم و ماندنم در اصفهان اطمینان داشتیم و همین عوامل باعث شد تا بین تمدید قرارداد من و سایر نفرات تیم که قبل‌تر تمدید کرده بودند، فاصله زمانی ایجاد شود و هیچ مشکل خاصی در این بین نبود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره این که گفته می‌شود اختلاف مالی با باشگاه دلیل این تأخیر در تمدید او بوده است، بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و من قبلا هم به باشگاه اعلام کرده بودم، قصد جدایی ندارم و هر دو طرف خیال‌مان درباره تمدید راحت بود و هیچ مشکل دیگری هم در این زمینه وجود نداشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم دوره تمرینات بدنسازی پیش فصل را طی می‌کنیم و به خوبی پیش می‌رویم. تا اینجا حدود 60_70 درصد نفرات مدنظر کادرفنی جذب و به تیم اضافه شدند و بیشتر روزها تمرینات‌مان را در دو نوبت پیگیری می‌کنیم به سطح آمادگی مطلوب برسیم. هدف اصلی ما بهبود عملکرد نسبت به سال قبل و کسب یک جایگاه خوب در جدول است.

سعید باقرپسند در مورد عملکرد خوبش در نیم فصل گذشته توضیح داد: در یکی دو سال گذشته فرصت زیادی به من داده نمی‌شد و نیم فصلی که به ذوب‌آهن آمدم، کادرفنی از روز اول به من اعتماد کرد و فرصت دادند تا بتوانم توانایی‌های خودم را اثبات کنم‌. با وجود این که سن فوتبالی من بالا است و همان طور که گفتم هیچ وقت میدانی که برای اثبات توانایی‌هایم لازم داشتم، در اختیارم نبود اما طی نیم فصل و در 12 مسابقه که برای ذوب‌آهن به میدان رفتم ،توانستم خیلی چیزها را اثبات کنم و نشان بدهم این سال‌ها در فوتبال به حق من جفا شده است. در نهایت از این به بعد با شناختی که از خودم دارم و تلاش بیشتر سعی می‌کنم به هدفی که این سال‌ها دنبال آن بودم، برسم.

مهاجم شهرخودرو به ذوب‌آهن پیوستمهاجم ذوب‌آهن قراردادش را تمدید کردتمدید قرارداد اسدبیگی با ذوب‌آهن

وی درباره رقابتش برای آقای گلی در فصل آینده گفت: در گام اول تمام تلاشم را خواهم کرد که برای تیم موثر و کارآمد باشم ، البته که مثل همه هم پستی‌های خودم، دوست دارم بیشتر گل بزنم و بتوانم باعث سربلندی ذوب‌آهن بشوم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه شدن قاسم حدادی‌فر به جمع کادرفنی را روحیه‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: من هم مثل خیلی‌ها دوست داشتم کنار حدادی‌فر بازی کنم ولی متأسفانه این افتخار را نداشتم‌. اما از روزی که آقای حدادی‌فر به جمع کادر و تیم اضافه شدند، در جمع بازیکنان به خاطر حضور یک اسطوره کنار تیم شور و شعف خاصی شکل گرفته و تاثیر مستقیمی در تمرین و تفکر بازیکنان داشته است. همه بازیکنان به حضور حدادی‌فر در کادر فنی افتخار می‌کنیم و در ادامه سعی خواهیم کرد که از تجربیات او بهره ببریم.

وی درباره محبوبیتی که بین هواداران ذوب‌آهن پیدا کرده و پیگیری مستمر آنها برای تمدید قراردادش، گفت : ما هرچه که داریم از حمایت و پشتیبانی هواداران خوب‌مان است و من هم بابت لطفی که دارند خدمت آن‌ها ارادت خاصی دارم. امیدوارم امسال بتوانیم روسفید شویم و شرایط خوبی که از نیم فصل دوم سال گذشته ایجاد شد را ادامه دهیم و با یک عملکرد بهتر و کسب جایگاه خوب پاسخی شایسته  به محبت آنان بدهیم و همیشه از این موضوع خوشحال باشند.

انتهای پیام/170/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن حدادی فر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد