Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا امامی فر از اسکوچیچ حمایت کرد

علیرضا امامی فر ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علیرضا امامی‌فر در خصوص شایعاتی که درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی مطرح شده به فارس گفت:

چیزی که من می‌بینم این است که همه ارکان فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ حمایت می‌کنند اما درباره این که شایعاتی درباره تغییر سرمربی در بیرون از فدراسیون فوتبال مطرح شده باید بگویم که جایگاه فدراسیون نباید متزلزل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال که تا شهریورماه رئیس جدید خود را انتخاب خواهد کرد باید محکم کار کرده و به عنوان متولی فوتبال جایگاه خودش را نشان دهد. اینها البته نظر شخصی من است و اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی شود یا باشد در حیطه کاری من قرار ندارد.

او افزود:

وقتی قراردادی بسته می‌شود وظیفه ماست که به آن متعهد باشیم مگر اینکه اختلاف یا موضوع حادی پیش بیاید که آن هم باید با خرد جمعی برای حفظ منافع ایران و فوتبال کشورمان تغییرات در آن انجام شود اما در حال حاضر این مسائل وجود ندارد. به همین دلیل با شرایط موجود باید تصمیمی که در فدراسیون فوتبال اتخاذ می‌شود قاطعانه باشد. فدراسیون باید نظر خودش را حاکم کند. این موضوع مثل همه مسائل در فوتبال است و نمی‌توان در آن به صورت فردی تصمیم گرفت چرا که فوتبال یک ورزش گروهی است و باید تصمیمات آن با سازماندهی و گروهی انجام شود.

رئیس آکادمی فوتبال در ادامه افزود:

نظر شخصی من این است که باید از کادر فنی تیم ملی حمایت شود. باید یک کار کارشناسی فنی و کارشناسی شخصیتی انجام شود و الان این موارد برای تیم ملی فوتبال کشورمان اتفاق افتاده و سرمربی تیم ملی هم انتخاب شده و نتیجه هم گرفته است. تیم ملی ما با اقتدار به جام جهانی قطر رفت و الان باید در حال آماده سازی باشد اما اینکه به دنبال تغییر باشیم یک موضوع دیگر است. باید اتفاق ناگوار یا یک فاجعه رخ بدهد تا ما مجاب به تغییرات شویم. این تغییرات باید به گونه‌ای باشد که به تیم ملی شوک وارد کند اما الان چنین وضعیتی در تیم ملی حاکم نیست. وقتی اتفاقی نیفتاده نباید تغییری هم انجام شود.

او ادامه داد:

من البته از موضع فدراسیون فوتبال و صحبت‌های آقایان ماجدی و اصولی حمایت کرده و اعلام می‌کنم که حالت بحرانی در تیم ملی وجود ندارد. تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و تنها چیزی که فوتبال ما در حال حاضر به آن نیاز دارد اتحاد و همبستگی بین بازیکنان، کادر فنی، مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم و هواداران است که اگر این اتفاق رخ بدهد فوتبال در جام جهانی هدیه خوبی به مردم خواهد داد تا مردم کشورمان خوشحال شوند اما در غیر این صورت اخبار خوبی نخواهیم شنید.

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علیرضا امامی انجام شود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد