Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های اخیر و در آستانه جام جهانی قطر با چالش عجیبی روبه‌رو شده است. باتوجه به تفرقه‌ای که بین ملی‌پوشان بوجود آمده جایگاه دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی به شدت به خطر افتاده است.

تقابل بازیکنان مطرح تیم ملی ایران همچون سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در حمایت از اسکوچیچ با واکنش تند با تجربه‌هایی همچون احسان حاج‌صفی، کریم انصاریفرد و مهدی طارمی روبرو شد تا همه به این یقین برسند که اسکوچیچ نه تنها نتوانست مرد اول رختکن تیم ملی ایران باشد بلکه ادامه حضورش به هیچ وجه به سود این تیم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال با وجود درخواست تعدادی از بازیکنان تیم ملی، بدنه وزارت ورزش و تنی چند از نمایندگان مجلس مبنی بر بازگرداندن کارلوس کی‌روش نسبت به حضور او مخالفت کرد تا سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ شانس اندکی برای تجربه دوباره این رقابت‌ها در ۲۰۲۲ داشته باشد. میرشاد ماجدی پس از مشورت با برخی اعضای هیأت رئیسه و نشستی که حسن کامرانی فر نیز در آن حضور داشت چند گزینه داخلی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران انتخاب کرد.

علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند که در بین آنها نیز علی دایی مهم‌ترین و اصلح‌ترین گزینه مشخص شد. با این حال سرمربی پیشین تیم ملی ایران که چند سالی است به تمام پیشنهادات داخلی و خارجی خود پاسخ منفی می‌دهد با پیشنهاد فدراسیون فوتبال روبرو شد اما پاسخ تکراری «نه» را به آنها داد. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این پاسخ «نه» را تایید کرد. دایی به هیچ وجه حاضر نشده است در شرایط فعلی جانشین اسکوچیچ شود و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است این موضوع را تمام شده دانسته و به حضور او روی نیمکت تیم ملی فکر هم نکنند. بنابراین حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتفی است و فدراسیون فوتبال باید سراغ گزینه‌های داخلی دیگر خود برود.

کد خبر 689600 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی علی دایی کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی علی دایی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران جام جهانی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 

یک مقام ارشد حماس می‌گوید که پیشنهادی که از سوی طرف صهیونیست در مذاکرات دریافت کرده تغییر خاصی را در مواضع آن نشان نمی‌دهد و اگر «اصلاحات اساسی» در آن ایجاد نشود، احتمال توافق پایین خواهد بود. 

به گزارش تایمز اسرائیل، این مقام حماس در خصوص طرح مذکور گفت: «پیشنهاد طرف اسرائیلی که ارائه شده تغییر اساسی در موضع آن را نشان نمی‌دهد. این طرح پاسخ واضحی به مشکل عقب‌نشینی [اشغالگران از غزه] و آتش‌بس کامل نمی‌دهد». 

گفتنی است، صبح امروز (شنبه) خلیل الحیه، معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات را دریافت کرده و پس از اتمام بررسی‌ها، پاسخ متقابل آن را اعلام خواهد کرد. 

گفته شده این پیشنهاد پیش‌تر به میانجیگران مصری و قطری تحویل داده شده بود. 

مهم‌ترین خواسته‌های حماس در مذاکرات، برقراری آتش‌بس دائمی و خروج کامل اشغالگران از نوار غزه بوده است. 

به تازگی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر در بیانیه مشترکی از حماس خواسته‌اند توافق روی میز را بپذیرد. با این حال این جنبش اعلام کرده که به خواسته‌های اصلی خود پایبند است و تحت فشار آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری