Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت بهداشت یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات مکرر ارتش عربستان علیه شهروندان، این حملات را نقض آتش‌بس آوریل 2022 که با نظارت سازمان ملل متحد اعلام شد، عنوان کرد.

در این بیانیه همچنین به کشته و مجروح شدن 387 شهروند یمنی در دوران این آتش‌بس اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت بهداشت یمن، کشورهای ائتلاف آمریکایی ـ سعودی را مسئول قانونی جنایات عمدی نیروهای آنها علیه غیرنظامیان بی‌گناه عنوان کرد.

این وزارت همچنین از سکوت سازمان ملل متحد و نماینده آن در یمن در برابر جنایات ائتلا سعودی علیه مردم یمن انتقاد کرد.

منابع یمنی دیروز یکشنبه از حمله نظامیان ائتلاف سعودی به استان صعده خبردادند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این حمله 17 کشته و زخمی برجای گذاشت.

مجروحان که حال برخی از آنها وخیم است به بیمارستان رازح انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزارت بهداشت یمن صعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته،رژیم اشغالگر چهار کشتار علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

البته هنوز هزاران نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای نزدیک به 10هزار شهروند فلسطینی همچنان زیر آوار است و با فرا رسیدن فصل گرم سال باعث شیوع بیماریهای واگیردار می شوند.

 

دیگر خبرها

  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند