Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت، یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه از همکاری این کشور در زمینه خنثی‌کردن آنچه «تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به شهروندان اسراییلی در ترکیه» عنوان شده است، قدردانی کرد.

به گفته برخی منابع مطلع در دفتر لاپید، او و اردوغان همچنین بر اهمیت روابط اسراییل ـ ترکیه در زمینه امنیت، اقتصاد و ثبات در خاورمیانه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین انعقاد قرارداد هوانوردی میان رژیم صهیونیستی و ترکیه را به یکدیگر تبریک گفتند.

خبرگزاری رویترز نیز پیشتر و در پی ترور شهید سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی و هشدار مقامات ارشد نظامی ایران به مسببان این اقدام، نوشته بود که رژیم صهیونیستی با توجه به وجود تهدید انتقام‌جویی ایران به خاطر ترور این شهید، به شهروندانش درباره سفر به ترکیه هشدار داده است.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند، «تهدید ملموسی» از سوی ایران علیه شهروندان این رژیم در ترکیه وجود دارد و از آن‌ها خواسته بودند خاک ترکیه را ترک کنند.

311311

کد خبر 1649946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یائیر لاپید رجب طیب اردوغان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم


به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز، بعد از نماز جمعه به توقف دادوستد‌های تجاری ترکیه و اسرائیل پرداخت.
وزارت بازرگانی ترکیه، امروز، اعلام کرد که تمام دادوستد‌های بازرگانی خود با اسرائیل را تا زمان صدور مجوز ورود بدون محدودیت کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف خواهد کرد.
ترکیه همچنین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم اسرائیل خواهد پیوست. آفریقای جنوبی پیشتر از رژیم اسرائیل به دلیل کشتار گروهی مردم فلسطین به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده بود.
رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: «اقدامات اسرائیل در خاک فلسطین قابل قبول نیست.»
 رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «نتانیاهو بی‌رحم است و این را در نوع رفتار با کودکان، زنان و سالخوردگان غزه نشان داد.»
 اضافه در عین حال اشاره کرد: «میزان تجارت ترکیه و اسرائیل ۹.۵ میلیارد دلار بود که ما فرض کردیم اصلا وجود ندارد و این پنجره را بستیم.»

دیگر خبرها

  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...