Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گرامیداشت هفته ازدواج « جشن وصال » به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی «ع» و حضرت زهرا «س» با حضور ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج در قم برنامه های متنوعی به انجام رسید که یکی از برنامه های شاخص، جشن وصال بود که به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن وصال ویژه تجلیل از زوجین جوان، خادمین و فعالین عرصه ازدواج استان قم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با استقبال کم نظیر اهالی خون گرم قمی برگزار در محل سالن همایش تالار شهر برگزار شد.

این مراسم با شکوه که با حضور بیش از 200 زوج جوان برپا شد از فعالین و خادمین حوزه ازدواج در ده شاخص تحت عناوین زوج نمونه ایثارگر، زوج نمونه قرانی، زوج نمونه طلبه، زوج نمونه کارگر، زوج نمونه روستایی و عشایری، زوج نمونه دانشجو، زوج نمونه توان یاب، زوج نمونه در حوزه سازمانهای مردم نهاد، زوج نمونه ورزشکار و همچنین فعالین و خادمین ازدواج در 9 محور تحت عنوان امام جمعه نمونه در حوزه ازدواج، برنامه ساز نمونه در عرصه ازدواج و خانواده، پایگاه بسیج نمونه در حوزه ازدواج، تامین کننده جهیزیه در حوزه ازدواج، خبرنگار نمونه در حوزه ازدواج، خیر نمونه در حوزه ازدواج مشاور نمونه در حوزه ازدواج برنامه ساز و تهیه کننده نمونه در حوزه ازدواج تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج برگزار شد زوج نمونه استان قم جشن وصال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این مراسم افزود: شعر سعدی با وسعت اطلاعات او در حوزه‌های مختلف شخصیت خاصی از او ساخته بود، شعر سعدی در موضوعات مختلف سروده شده است، کمتر موضوعی می‌توان پیدا کرد که سعدی درباره آن سخن نگفته باشد.
محمود شالویی گفت: آغاز برنامه‌های سعدی در روز جمعه ۳۰ فروردین ‌در آرامگاه سعدی بوده است، تا امروز که اختتامیه آن برگزار می‌شود. به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.‌
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: بهتر است در کتاب های درسی آموزش هایی از بوستان، گلستان و شاهنامه گنجانده شود تا دانش آموزان با این شاعران آشنا شوند. بیان آثار سعدی برای نوجوانان امروز ما کمی سخت است پس اشعار سعدی باید با زبانی ساده بازسازی شوند.
در پایان این مراسم از حسن انوری و همسر غلامحسین یوسفی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • گرامیداشت روز معلم
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود