Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:57:27 GMT

آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد همزمان با دهه ولایت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۰۲۵

آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد همزمان با دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حیدری از آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی خبر داد و گفت: جشنواره تابستانی برج میلاد با برگزاری جشنواره بازی‌ها، ورزش‌های همگانی و سنتی و سرگرمی‌های خانوادگی کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و در ادامه این برنامه‌ها از امشب ۲۰ تیرماه جشنواره بستنی را برای عموم شهروندان و به صورت رایگان برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برج میلاد خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با جشن بزرگ عید غدیر، کنسرت نمایش "راه عشق" را با اجرای فرمان فتحعلیان از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه خواهیم داشت.

وی در توضیح بیشتر این کنسرت نمایش گفت: این کنسرت نمایش تلفیقی از نور، نوا، تصویر و نمایش است که طراح و کارگردان آن حمید حسین خانی و تهیه کننده آن علیرضا کوهفر است.

حیدری گفت: این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می‌شود و مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می‌توانند به سایت www.miladticket.ir مراجعه کنند. ضمن آنکه این کنسرت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های تابستانی برج میلاد جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است، تصریح کرد: از دیگر کنسرت‌هایی که قرار است در ایام تابستان روی صحنه برود، کنسرت، دولتمند خالُف هنرمند، نوازنده و خواننده تاجیکستانی در تهران است. این کنسرت نیز در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ۲۰ و ۲۱ تیر برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از سایت ملوتیک به نشانی https://melotik.com/ تهیه کنند.

کد خبر 5535287

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس حيدری شهرداری تهران برج میلاد شهرداری تهران شورای شهر تهران حج تمتع شهردار تهران سازمان حج و زیارت آتش سوزی عید سعید قربان ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی کمیته امداد امام خمینی آلودگی هوا شهر تهران سازمان محیط زیست تابستانی برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین‌المللی از استان‌های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل روابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی، بعدازظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ششم اردیبهشت، روز سنندج ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آئین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره در فروردین ماه رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: بر اساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج نفر از داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری سنندج ادامه داد: ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بوده که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

نجفی با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ششم تا یازدهم اردیبهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

کد خبر 747940

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد