Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@11:22:38 GMT

پیشنهاد جدید خارجی برای وریا غفوری

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۰۵۳

پیشنهاد جدید خارجی برای وریا غفوری

وریا غفوری به طور قطعی از استقلال جدا شده و فصل آینده دیگر در تیمی که بازوبند کاپیتانی آن را بر بازو می‌بست، حضور نخواهد داشت. اتفاقی که البته در فوتبال دنیا بی‌سابقه نیست ولی شکل برخورد با غفوری بسیار مورد انتقاد هواداران استقلال و کارشناسان قرار گرفت به طوری که تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال نیز از این حرکت ناراحت شدند و ناراحتی خود را در گفت‌وگو با رسانه‌ها علنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال پیام خداحافظی وریا غفوری را نیز در رسانه‌های رسمی خود منتشر نکرد و همین مسئله نشان داد قضیه چندان به نگاه فنی سرمربی جدید بازنمی‌گردد و کادر مدیریتی تمایلی به همکاری با غفوری نداشته است.

چند روز قبل این خبر مطرح شد که باشگاه اربیل عراق برای به خدمت گرفتن کاپیتان جداشده استقلال ابراز تمایل کرده و می‌خواهد وریا غفوری حداقل یک فصل برای آنها توپ بزند. حتی صحبت بر سر آن بود که یکی از مدیران ارشد این باشگاه برای پیگیری مسئله به تهران سفر کرده است. خبرهای رسیده نشان می‌دهد پیشنهاد عراقی‌ها برای جذب وریا همچنان جدی است و آنها می‌خواهند این بازیکن ایرانی را که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، به خدمت بگیرند. اربیل جزو شهرهای کردنشین عراق است و غفوری در آنجا مشکل زبان نخواهد داشت.

همان‌طور که گفتیم پیشنهاد باشگاه اربیل جدی است و قضیه هنوز منتفی نشده اما ظاهراً یک تیم اروپایی هم برای جذب وریا غفوری به صورت غیررسمی برایش پیغام فرستاده است. این تیم متعلق به کشور سوئد است و «دال‌کورد» نام دارد. این تیم در شهری حضور دارد که تعداد زیادی مهاجر کُردزبان از خاورمیانه در آنجا زندگی می‌کنند به همین خاطر دلش می‌خواهد با جذب وریا غفوری زمینه برای افزایش تماشاگران خود را فراهم کند. البته همان‌طور که گفتیم قضیه هنوز حالت خیلی جدی و رسمی به خود پیدا نکرده اما اگر مذاکرات آغاز شود و به نتیجه برسد، غفوری تحت عنوان یک بازیکن آزاد راهی اروپا می‌شود و بابت این انتقال پولی‌ گیر باشگاه استقلال نخواهد آمد. اتفاقی که در صورت پیوستن وریا به اربیل عراق، فولاد خوزستان یا هر تیم دیگری هم تکرار خواهد شد.

از قرار معلوم یکی از بازیکنان کُردزبان اسبق تیم ملی کشورمان پیگیر حضور وریا در فوتبال سوئد است. بختیار رحمانی بازیکن اسبق تیم ملی و همین استقلال که حالا مدتی در سوئد زندگی می‌کند، به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا وریا غفوری هم برای ادامه دوران فوتبال خود راهی آنجا شود. البته به‌رغم پیغام سوئدی‌ها احتمال اینکه چنین انتقالی در نهایت شکل بگیرد، زیاد نیست.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1649966

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وریا غفوری باشگاه استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به بایرن نمی‌رود

رالف رانگنیک با رد پیشنهاد مربیگری در بایرن مونیخ اعلام کرد به کارش در تیم ملی اتریش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بر خلاف آنچه در خبرها اعلام شده بود رالف رانگنیک خبر داد پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و سرمربی این تیم نخواهد شد و به قراردادش با فدراسیون فوتبال اتریش وفادار خواهد ماند.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • (ویدئو) آب‌گرفتگی خیابان‌های اربیل
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود