Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر رحمانی گفت:مقدمات کار انجام شده و منتظر زلال شدن آب خروجی هستیم تا به مدار وصل شودو با وصل شدن این چاه کمی از قطعی ها کاهش پیدا خواهد کرد.

او گفت:متوجه نیاز همشهریان بوده و بیشتر از شهروندان دغدغه تامین آب را داریم اما وقتی بارندگی نبوده و سفره ها تغذیه نشده اند چه میتوان کرد؟

 رئیس اداره آب اسدآباد گفت:باتوجه به مصرف تقریبا ۹۲ درصدی آب در بخش کشاورزی،برنامه ریزی دقیق در این حوزه می‌توانست و می‌تواند کمک بسیار زیادی به تامین آب شرب شهر کند اما در برخی موارد شاهد عدم نظارت بر چگونگی مصرف آب در کشاورزی (که وظیفه ما نیست) هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی گفت:با توجه به وضعیت موجود، در ماه مرداد و شهریور نیز اوضاع بهتر نخواهد شد و فقط صرفه جویی و نظارت بر چگونگی آب کشاورز می‌تواند درصد مشکل را کاهش دهد.

او در پایان گفت:امسال ۱۴ روستای ما با تانکر آبرسانی می‌شود که این امر تاکنون سابقه نداشته و نشان از بی آبی زیاد اسدآباد دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی