Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:59:37 GMT

کری‌خوانی هالند: بیشتر از همه منتظر یونایتد هستم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۲۴۳

کری‌خوانی هالند: بیشتر از همه منتظر یونایتد هستم

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از پایان فصل گذشته تصمیم گرفت از بروسیا دورتموند جدا شده و با امضای قراردادی پنج ساله به منچسترسیتی ملحق شود. 
این بازیکن نروژی در چند فصل اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب دورتموند داشت و توانست توجه بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی را به خود جلب کند. 
گفته می‌شد که رئال مادرید و بارسلونا نیز به شدت مشتاق جذب او بودند و حتی مذاکراتی هم در این زمینه انجام شد اما در نهایت این سیتیزن‌ها بودند که توانستند با او به توافق برسند و این بازیکن را به ورزشگاه اتحاد منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مراسم رونمایی از هالند به عنوان بازیکن جدید سیتی روز یکشنبه به صورت رسمی برگزار شد و او با به تن کردن پیراهن شماره 9 این تیم در ورزشگاه اتحاد به هواداران این باشگاه لیگ برتری معرفی شد. 


هالند در واقع پا جای پای پدرش گذاشته است. آلف اینگ هالند پیش از این سه سال سابقه حضور در منچسترسیتی را داشته و این بازیکن از کودکی در شهر منچستر و به عنوان هوادار این تیم بزرگ شده است. 
حالا او اظهارات جالبی را در مراسم رونمایی خودش به عنوان بازیکن سیتی مطرح کرد که یکی از آنها تا حد زیادی توجه هواداران سیتی را جلب کرده و باعث هیجان‌زده شدن آنها شد. 
این ستاره نروژی در پاسخ به این سوال که بیشتر از همه برای رویارویی با چه تیمی و حضور در چه دیداری ذوق دارد گفت:« من دوست ندارم زیاد از این کلمه استفاده کنم... منچستریونایتد.»
به نظر می‌رسد که سابقه حضور این بازیکن در شهر منچستر باعث شده که او بهتر از هر کس دیگری از اختلاف بین این دو تیم باخبر باشد و حالا منتظر است تا این احساس را در زمین هم نشان دهد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • منتظر محمد مصدوم شد