Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:13:58 GMT

فوت کارگر خدماتی حین کار کردن در موتورخانه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۲۶۸

فوت کارگر خدماتی حین کار کردن در موتورخانه

ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت یک کارگر خدماتی ۴۵ ساله به دلیل استنشاق بخار گازوئیل در موتورخانه یک ساختمان مسکونی در شهر هشتگرد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بیژن جنتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال فردی مسموم از بخار گازوئیل به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهر هشتگرد، بلافاصله کارکنان انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه و بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد که یک کارگر خدماتی در حین کار کردن در موتورخانه یک ساختمان مسکونی به دلیل استنشاق بخار گازوئیل دچار مسمومیت شده و قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

سرهنگ جنتی در پایان خاطرنشان کرد: کارگران عزیز توجه داشته باشند که رعایت اصول ایمنی در حین انجام کار باعث پیشگیری از وقوع حوادث تلخ این چنین می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور