Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  با مهندس حسین مخلوف وزیر محیط زیست سوریه صبح امروز(دوشنبه) ۲۰ تیرماه در محل سازمان ثبت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی در دیدار با مهندس حسین مخلوف وزیر محیط زیست سوریه  گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی دارد تجربه یک صد ساله خود را  در اختیار سوریه قرار دهد و همچنان که در دوران مقاومت در کنار سوریه بودیم و بسیاری از فرماندهان عزیز ما از جمله سردار سلیمانی و سردار همدانی در دفاع از سوریه و جبهه مقاومت به شهادت رسیدند، اکنون نیز که این کشور توانسته به وضعیت پایدار امنیتی دست یابد، در دوران سازندگی هم در کنار سوریه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به تخصص بالای کارشناسان و بهره‌گیری از فناوری نوین پیشرفته در حوزه تثبیت مالکیت‌ها و نقشه‌برداری هوایی و با استفاده از پهپادهای پیشرفته در کمترین زمان ممکن، تهیه نقشه‌های کاداستری چندمنظوره در لایه های مختلف آموزشی، فرهنگی و دفاعی که در برنامه ریزی شهری موثر است، می‌تواند به سوریه کمک کند. ما مردم سوریه را برادران و خواهران خود می‌دانیم و ارائه خدمات به مردم این کشور جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

در ادامه این نشست مهندس حسین مخلوف وزیر محیط زیست سوریه گفت: ما در جنگ تروریسم در سوریه با هم شریک بودیم و از آرمان‌ها و اخلاق دفاع کردیم و در این راستا جا دارد یاد شهدا را گرامی داریم زیرا خون شهدای ما در سوریه آمیخته شده است.

وی افزود: ثبت مالکیت در سوریه تابع امور محلی و محیط زیست است و بسیاری از پرونده‌های املاک در مناطقی که به دست تروریست‌ها افتاده بود، از بین رفت؛ البته در مناطقی دیگر با وجود شرایط بسیار سخت، مدارک حفاظت شده است.

وزیر محیط زیست سوریه گفت: پس از آزادسازی مناطقی که به دست تروریست‌ها افتاده بود مصوبه ای صادر کردیم تا پرونده‌های املاک از بین رفته مجدد صادر شود البته این پرونده‌ها با حفظ حقوق اداری و قضایی تشکیل می‌شود و امور ثبت شرکت‌ها و مالکیت فکری زیر نظر وزارت تجارت داخلی سوریه است. ما خواهان توسعه و تقویت همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک ایران هستیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن بابایی سازمان ثبت اسناد و املاک وزیر محیط زیست سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین اصل فعالیت‌های تولیدی است
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود