Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد این روزها پر شده از مسافران و گردشگران که به دلیل آب و هوای مناسب این نقطه را به عنوان مقصد گردشگری و سفر خود انتخاب کرده‌اند.

پارک‌های معلم، ولایت، غدیر و پارک آبشار و حتی پارک ساحلی یاسوج آنقدر شلوغ می‌شود که جای سوزن‌انداختن نیست مسافرانی که اغلب در تاریکی شب‌های یاسوج شب را به صبح می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز گذشته بود که به وضعیت نامناسب پارک آبشار یاسوج و تاریکی این مکان اشاره کردیم اما تاریکی تنها مختص آبشار نیست و شاهدیم که پارک ولایت که این روزها میزبان جشنواره ملی کوچ عشایر  است روشنایی مناسبی ندارد.

پارک معلم یاسوج که اصلا روشنایی ندارد و در بقیه پارک‌ها هم اوضاع مناسب نیست تا یاسوج شب‌های تاریکی را پشت سر بگذارند.

بارهای بار در جلسات مختلف معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این مورد را تذکر داده بود که یاسوج شب‌های تاریکی را پشت می‌گذراند و نیاز است به وضعیت روشنایی پارک‌ها و امکان تفریحی مرکز استان توجه شود اما کاری از پیش نرفت و آب از آب تکان نخورد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس نبود روشنایی پارک های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • شمش خم کن چیست؟
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم