Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:21:46 GMT

تعطیلی ۲ مرکز تفریحی آبی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۵۵۵

تعطیلی ۲ مرکز تفریحی آبی در همدان

لیدا رفعتی؛ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی از واحدهای سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان اظهار کرد: طی هفته گذشته از ۶ تا ۱۳ تیرماه ۳ هزار و ۸۷۰ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پلمب ۴۵ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۷ نانوایی، ۶ رستوران، ۲ استخر شنا و مرکز تفریحی آبی و ۳۰ مرکز دیگر تعطیل شد گفت: ۸۴۶ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی صورت گرفت.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بازدید از مراکز ۲ هزار و ۷۶۵ مورد بهداشت فردی را رعایت می‌کردند که ۷۱ درصد را شامل می‌شد افزود: یک‌هزار و ۸۶۰ واحد نیز به استفاده از ماسک توجه می‌کردند که ۴۸ مورد را شامل می‌شد.

وی با اشاره به یک‌هزار و ۷۰۶ واحد در رعایت پروتکل فاصله‌گذاری که ۴۴ درصد را در برمی‌گرفت خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۴۱۰ مورد از واحدها با حدود ۸۸ درصد تهویه مناسب داشتند.

 رفعتی میزان رعایت پروتکل بهداشتی خدمات دهندگان را ۹۱  درصد با ۳ هزار و ۵۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد موارد رعایت پروتکل واکسیناسیون مراجعین ۵۴ مورد بود.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز تفریحی آبی استخر شنا پلمب مراکز غیربهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی