Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:01:21 GMT

روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گراش قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۸۷۲۳

روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گراش قابل قبول نیست

محمود طاهر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گراش قابل قبول نیست، افزود: با توجه و ضرورت همراهی و مشارکت همه دستگاه‌ها در ساخت مسکن، کم کاری از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست و همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری برای اجرای این طرح هستند.

وی از ثبت‌نام پنج هزار ۵۳۴ نفر از مردم این شهرستان در سایت طرح جهش ملی مسکن خبر داد و افزود: از تعداد افراد ثبت نامی برای طرح جهش تولید مسکن دو هزار و ۵۳۵ نفر واجد شرایط هستند و تعداد باقی مانده ثبت نامی ها در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری گراش با تاکید بر اینکه بیش از دو هکتار زمین برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در شهر گراش واگذار شده است، عنوان کرد: عملیات اجرایی ساخت این تعداد مسکن در گراش هر چه سریع‌تر باید اجرایی شود تا هزینه‌های مضاعف به دلیل زمان بر شدن در اجرا بر دوش مردم نیفتد.

وی خاطر نشان ساخت: به دنبال رفع موانع تأمین زمین اجرای طرح جهش تولید مسکن در شهرهای گراش وارد هستیم.

طاهر زاده اعلام کرد: زمین پیش بینی شده برای شهر گراش ۱۳۰ هکتار و برای شهر ارد ۵۰ هکتار است که دستگاه‌های اجرایی عملیات واگذاری زمین را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر رفع موانع پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تأمین زمین برای ساخت مسکن مناسب در قالب طرح جهش تولید از اولویت‌های اصلی دولت است.

سرپرست فرمانداری گراش با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در راستای تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف مردم، بویژه محرومان جامعه مصمم به اجرای کامل طرح جهش تولید مسکن است، گفت: طرح ملی جهش تولید مسکن در گراش باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

او تصریح کرد: طرح جهش تولید مسکن در این شهرستان در اولویت بوده و باید به طور جدی از طرف مسئولین پیگیری و دنبال شود.

طاهر زاده متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در سریع‌ترین زمان ممکن اراضی مورد نیاز برای اجرای قانون جهش تولید مسکن را تأمین کنند.

کد خبر 5535423

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن گراش نهضت ملی مسکن عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه ویروس کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل خراسان رضوی آمار کرونا حجاب و عفاف مشهد طرح جهش تولید مسکن ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۸۷ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۴ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم است.

دما در حال حاضر ۱۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال