Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:22:21 GMT

مرگ ۲ تن در ۲تصادف رانندگی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۹۰۵۳

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ دو تن درپی وقوع دو حادثه رانندگی در معابر تهران در روز یکشنبه خبرداد. ناطقان: سرهنگ علی همه‌خانی درباره تصادفات فوتی رخ داده در پایتخت در روز گذشته گفت: اولین تصادف در ساعت ۱:۳۰ بامداد یکشنبه در بزرگراه آزادگان به سمت غرب بعد از بزرگراه شهید کاظمی زیرپل عابر مرتضی‌گرد رخ داد که در جریان این حادثه  یک دستگاه خودرو پژو با عابر پیاده برخورد کرد که متاسفانه عابر پیاده در  اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه به عابرپیاده نیز به‌دلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه سهم تقصیر داده شد.

همه‌خانی با بیان جزئیات حادثه دوم ادامه داد: تصادف فوتی دیگری در ساعت ۲۳:۱۰ در محدوده خیابان بقایی غرب به شرق بعد از میدان شاهد نرسیده به آقاجانلو اتفاق افتاد که سواری پراید با موتورسیکلت برخورد کرد و درپی آن راکب در دم جان خود را از دست داد. متاسفانه راننده سواری پراید از محل متواری شد که تلاش عوامل انتظامی برای دستگیری وی در حال انجام است.

وی درباره مجازات فرار از صحنه حادثه طبق ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود توانایی و امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند، بر حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به عابرین توصیه کرد که در عبور از خیابان مخصوصا هنگام تاریک‌شدن هوا ناگهان وارد معابر و تقاطع‌ها نشده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند. وی همچنین به رانندگان نیز توصیه کرد که همیشه و در همه حال هنگام رسیدن به محل عبور عابرین توقف کامل کرده و ابتدا اجازه عبور را به عابرین دهند تا رانندگی ایمن و بی‌خطری داشته باشند و ریسک بروز حادثه را کاهش دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: مرگ ، تصادف رانندگی ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ تصادف رانندگی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران