Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@04:13:09 GMT

طنین موسیقی بندری در برج آزادی می‌پیچد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۹۱۸۷

طنین موسیقی بندری در برج آزادی می‌پیچد

به گزارش همشهری آنلاین، تازه‌ترین کنسرت بندری آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی عیسی سلیمیان و اکلو فرامرزی، روز سی و یکم تیرماه سال جاری در برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

قیمت بلیت کنسرت‌های تابستانی تهران | از همایون شجریان و سی صد تا موسیقی پاپ و تلفیقی همایون شجریان در کانادا هم رکورد زد

محسن آقایی سرپرست و آهنگساز آوای موج  که چندی پیش نیز در  اکسپو ۲۰۲۰ دبی به اجرای چند قطعه ویژه پرداخته بودند، درباره این کنسرت نوشته است: خداوند را شاکرم و از طرفی خرسندم که بعد از سه سال، به اتفاق اعضای گروه، مجدد در تهران به روی صحنه خواهیم رفت، این برنامه اولین کنسرت رسمی اکلو فرامرزی با آوای موج است و سعی کردیم قطعاتی را برای اجرا انتخاب کنیم که ریشه در فرهنگ غنی موسیقی جنوب دارند، قطعاتی فولکلور و خاطره انگیز که با اجرای آنها، شب خوبی را برای مخاطبان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته نماند به دلیل شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات معیشتی مردم، ما به تصمیم جمع، بنا را بر این گذاشتیم که قیمت بلیت‌ها ۲۰۰ هزار تومان باشد تا اقشار مختلف مردم بتوانند از اجرا استفاده کنند.

همراهان گروه آوای موج در کنسرت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱، محسن آقایی (نوازنده نی انبان و سرپرست گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، اکلو فرامرزی (خواننده)، امین سلیمیان (نوازنده کونگا بوق شاخی و دمام)، نیما تنگسیری (نوازنده ضرب و تمپو)، سهند امامزاده (نوازنده پرکاشن)، سیاوش آزاد (نوازنده تمپو)، حامد سلیمی فرد (نوازنده کیبورد و تنظیم کننده)، محسن محمدی و حسن خیاطی (رسانه)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی) و زهرا همتی (مدیر مسئول موسسه فروغ فلق) هستند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس اینترنتی iranconcert.com مراجعه کنند.

پوستر کنسرت گروه موسیقی آوای موج در برج آزادی  کد خبر 689667 منبع: فارس برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى موسيقى نواحى موسيقى مقامى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى آوای موج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی