Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تا قبل از شروع کرونا ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان سازمان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند و با وقفه دو ساله مجددا اعزامها آغاز شده است.

علی اصغر بیات  در خصوص پیشینه طرح کرامت رضوی گفت: ایده اولیه این طرح بر مبنای ضرورت توجه به مسائل رفاهی و تقویت سلامت و نشاط روحی بازنشستگان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سنی به سر می‌برند که نیازمند برخورداری از مواهب سفر بویژه سفرهای زیارتی هستند تا روح خود را جلا دهند و چه سفری بهتر از سفر زیارت امام رضا (ع) که هر ایرانی آرزومند آن است. لذا از اواخر سال ۱۳۹۳ تا قبل از شیوع بیماری کرونا بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان را با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی به صورت کاملاً رایگان به مشهد مقدس اعزام کردیم.

وی ادامه داد: در این طرح گسترده از همه ظرفیت‌های اقامتی و حمل و نقلی استفاده شد و خوشبختانه شاهد همکاری و عزم جمعی میان مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، کانون عالی و کانون‌های استانی و شهرستانی بوده‌ایم. بسیاری از افراد و خانواده‌ها به دلیل افزایش هزینه‌های سفر دغدغه مالی دارند لذا با اجرای این طرح بازنشستگان حداقل بگیران و افرادی که حتی یکبار هم به مشهد مشرف نشده بودند را از اقصی نقاط کشور به این سفر روانه کردیم.

وی گفت: در حال حاضر هم پس از فروکش کردن بیماری کرونا و وقفه‌ای که بوجود آمده دوباره مقدمات اجرای آن را فراهم کرده‌ایم و انشاالله بر اساس هدف‌گذاری انجام شده و قول مساعدی که مسئولان سازمان داده‌اند تا پایان سال تعداد قابل توجهی از بازنشستگان و مستمری بگیران را از این سفر ارزشمند بهره مند خواهیم کرد. فرصت را مغتنم می‌شمارم و از یکایک دست اندرکاران و مسئولانی که با همراهی خود این راه را هموار کردند تشکر می‌کنم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی تاکید کرد: نکته بسیار مهمی که ضروری می دانم اشاره کنم این است که اجرای طرح‌های کرامت رضوی و سایر برنامه‌هایی که سالهاست در حوزه‌های رفاهی و گردشگری و یا ارائه وام‌های ضروری، برگزاری المپیادهای ورزشی، جشن روز بازنشستگان و … برگزار می‌شود، هر کدام در جای خود مورد مطالبه هستند و هیچیک منوط به دیگری نیست. سالهاست که این خدمات ارائه می‌شود و یک شبه و خلق الساعه نبوده‌اند که به اذعان برخی دوستان کانون عالی را از پیگیری مسائل روز و پیگیری مهمترین اولویت‌ها و درخواست‌ها از جمله افزایش سنواتی حقوق غافل کند. نگاه منطقی حکم می‌کند هر مطالبه‌ای درجای خود پیگیری شود و لذا دلیلی ندارد همه برنامه‌ها را معطل و منوط به تعیین تکلیف افزایش حقوق کنیم. اتفاقاً بیشترین مطالبه گری را از اولین روزهای بروز این چالش داشته‌ایم و با استفاده از همه توان خود پیگیر این مشکل بوده و تا حصول نتیجه هم از پای نمی‌نشینیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تأمین اجتماعی کانون عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟